הוא לא יתקשר
אל תאמיני לו ילדה
הוא סתם משקר
בזה אין לו שליטה
הוא לא יזכר בך מחר
את סתם עכשיו מתרגשת
לא בך הוא בחר
את כבר מנחשת
הוא לא צריך אותך ילדה
את כבר יודעת
כמוך לא אחת לו הייתה
אז למה בקולו את שומעת..?
הוא סתם מוציא ממך טיפשות
אל תאמיני לו יותר
המילים שלו חסרי משמעות
הוא לא יתקשר...
תגובות בקשה





