הפעם זה לא שיר זה סתם קטע שישבתי וכתבתי..
ת~ג~י~ב~ו
😊
שם הכרתי את אהבת חיי
שם נעצרו לי נשימותי
על שפת הים
היה שם
בחור מושלם
כמוהו עוד אין בעולם
ישב על אבן בחוף
וצפה בנוף
הנוף היה מרהיב
שניגשתי אליו גילית שמו יריב
יריב היה כל כך חמוד
שבמקום להתיישב לידו נתקעתי בעמוד
הייתי כל כך עיוורת
האהבה עשתה אותי חיוורת
אחרי ההכרות שנערכה שם
הרגשנו שכבר ממש חם
אז נסענו
לא ידענו
לא ידענו לאן הגענו
נתקענו
לא ידענו
לא ידענו במה נתקענו
רק ראינו מסך אפור
שאחרי שניה נהפך לשחור
וזהו..
זה מה שזכרתי כשקמתי איפושהו
איפושהו בביה"ח אחרי התאונה
שהרסה לי ולו תחיים בשניהה . . .





