מאז שנפרדתי מהחבר האחרון,
הבנתי שאני רוצה עוד ילדון.
עוד אחד כזה נחמד
רק שלא יהפוך למטרד...
מחפש שוב תאחד שיכנס לי ללב,
רק שלא יגרום לי כאב..
כל כך מתגעגעת למגע שפתיים..
לנשיקות לחיבוקים לידים,
לאחד שיגיד לי איי לאב יו
ואני יוכל להחזיר לו מי טו..
אחח אחח איפה אני אמצא תנסיך שלי
איפה אני אמצא את אהובי שלי..
את אהבת חיי עוד לא מצאתי
מחפשתי עדיין תנסיך שלי..!!





