אם בא לכם אתם יכולים להגיב....
מואאהההה
סיפורים.. ולפעמים שירים...
שירים וחלק מהסיפורים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הכי סיפורים אבל גם שירים.. 😊
אישית. אני מעדיפה סיפורים יותר.. חח =]
זה יותר 'מרגש' אותי.. 😉
סיפורים 'עושים לי את זה' חחיחיחיחחיחי 😉
אני 2עיקר אוה2 שירים...ורק סיפור אחד של אליה..חחח..את השאר אני לא קראתי א2ל אם יהיה משהו חדש אני אקרא..פשוט את של אליה אני ראיתי לפני שהיא פרסמה..
אוה2,
*^*{R.B.D}*^*
ברור שסיפורים..זה יותר מותח ויותר מעניין ויותר מושך..מבחינת זמן!!!
שירים זה קטע של הרגע כאילו סבבה קוראים נהנים מהקריאה וזהו ניגמר אין מה לקרוא
בסיפור "הסופרים" חחח מושכים את זה מלא זמן ככה יותר כיף חח ככה אני אוהבת לפחות....
QUOTE (שלך_תמיד @ 28/04/2005) סיפורים.. ולפעמים שירים...
כן בעיקרון גם אני.....
איזה באסה....שמתי שיר (בובת חימר) ובקושי הגיבו לי איזה מבאס... 😢
אממ אני בקושי קוראת את שניהם חחח...
גמני בקושי קוראת
האמת שאני מעדיפה לחכות שהסיפורים יגמרו ואז לקרוא אותם
ככה אין חשש מייבושים
וגם לפעמים אני פשוט לא זוכרת מה היה
גם וגם
**********
מנגו ברוכה הבאה מתוקה 😁,
התמכרות נעימה שתיהיה לך 😉
אני פעם הייתי פה כל יום,
אבל עכשיו אני נכנסת לאתר הזה רק כדי לקרוא סיפור אחד מושלם..."אהבה אסורה"
גם וגם :]
ניבו'ש 😊
שבת שלום לכולם