כתבתי שיר לחתונה של חבר ממש קרוב
ואני צריך לשלוח אותו להלחנה אבל אני לא יודע אם הוא טוב או לא אז תגידו לי אתם וגם איפה צריך לתקן וכל זה
המון תודה מראש....
עומד מולך עכשיו
לבוש בחליפה
מביט בך בשמלת כלה
כל כך מדהימה כל כך מתוקה
נסיכה של אהבה
כמו הגלים לחוף
כמו השמש לרקיע
כמו הכוכבים ללילה
כך אני אליך
פזמון :
בפני אלוקים והמלאכים
נשבע אני לך שבועת אוהבים
הרי את מקודשת
נסיכה כל כך מיוחדת
לחיות איתך מהיום והילך
כל כך אוהב אותך
אומר לך מקודשת לי
ולא מאמין
עונד לך טבעת
ולא מעכל
כל כך נסתרות דרכי האל
מביט בעייניך
וכולך מאושרת
רואה איך את לא מעכלת
שובר את הכוס
ואת לוחשת רק אותך אוהבת
פזמון :
בפני אלוקים והמלאכים
נשבע אני לך שבועת אוהבים
הרי את מקודשת
נסיכה כל כך מיוחדת
לחיות איתך מהיום והילך
כל כך אוהב אותך





