אוקה חח..הנה ה2אתי עוד שיר כמו שה2טחתי אך אין 2ו פזמון..וזה לכםם..חח..מי שרוצה להמציא פזמון שהוא ירצה להכניס לפה..נא לרשום 2תגו2ה שלכם ואני א2חר..חח..אוקה הנה...
[B] החיים[/B]
2ית 1: אתם רואים כאן ילד 2לי שום מצוקה כלכלית,
כן זו לא ה2עיה, ה2עיה היא ריגשית?!
החיים האלו ז2ל ואין על מה להתווכח,
ואת זה לא ישנה 2גרוש אפילו הרוקח...
אז החלטתי לקחת את העיניינים לידיים,
להפסיק לחשו2 על סקס וגם על איזה זוג שדיים!
נכון שמצאתי לי את האהבתי 2אמת,
אך צריך למצוא ת'דרך שאותה תאמת.
2ית 2: אני חיי 2פנימיה וזה ד2ר מס2ך,
וזה דומה לעצם שתקועה לכלונו 2כיך.
אז מתי אני אמצא לי איזה שקט נפשי?
וכך אוכל לשו2 2שקט להמשיך לי 2דרכי.
מחפש לי מחפש את הדרך אל האושר,
האומנם אני מרגיש תקוע כמו 2איזה עוצר,
ח2ר שלי אמר לי יש תרופה מאוד טו2ה,
שאלתי איך קוראים לה,יו, קוראים לה אה2ה.
2ית 3: אז עו2רים פה הימים והשחר מפציע,
אני רואה אותה עו2רת היא יפה כמו רקיע...
אני הכרתי אותה כן שמה הוא דניאל,
איך אלי שלחת לי אותה תודה לך האל.
אני מודה לך על היום ש2ו הכרנו,
אך היה מקרה אחד קטן ש2ו אנחנו ר2נו.
אז החיים שלנו יכולים להיות יותר יפים,
2מקרה שאם אנחנו 2אמת מאוה2ים.
© 2005 רועי דראי..
חח..מצטער על הגסות 2התחלה..חח..א2ל 2כל זאת איך השיר אנשים?





