את השיר הזה אני מקדישה לכל אלה שפגעו בהם...ובסוף השיר קבלו מסר לא להשבר....
בחיים עושים טעויות
אך למרות זאת ממשיכים לחיות,
כך זה היה שפגשתי אותך
שהאמנתי לך,
שיחקת אותה חביב
אחד כזה מגניב,
אך עם הזמן התחלת לפגוע
התחלת לפצוע,
אהבתי אותך
עכשיו אני נגעלת ממך,
עדיין לא מבינה איך האמנתי
איך לא הבנתי....
ולמרות הכל אני מסתדרת
ולא נשברת,
ממשיכה לשמוח
ולפרוח,
כעת שיצאת מחיי
אוכל להנות עד בלי דיי.......
למה לא מגיבים על זה???
מה הוא עד כדי כך נורא???
למה נורא מאמי? רואים שהיא התמודדה והייתה חזקה
אהבתי מאוד באמת יש בו מסר
תמשיכי לכתוב בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחחח שיר יפה מאמי
תמשיכי לכתוב מיכללי,=]
שיר ממש יפה..!
תמשיכי לכתוב מאמי..
אין בעד מה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה לכולםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!
חולה עליכם !!!!
ותזכרו שאין עליכם !!!!
מואאאאההההההה 😊
מהמם
יש כישרון..
תמשיכיי חכתוב..
ויש בו מסר באמת חשוב...
חח...מאמי איזה כישרון כפרה..חח..אני אומר שכדאי לך לרשום עודד זה יוציא ממך הר2ה מוכשרת שכמותך...
שיר מושלם!!!,
תמשיכי לכתוב לנו תמיד נישמתי,
יש לך כישרון שחבל לפספס!!
וואי...
מה זה תודה על התגובות.....
חולה עליכם,ואוהבת אותכם מאודדדדדדדד !!!!!!!!
זה מהמםםםםם
את צודקת!!!!1
אין את כישרוניתת
תכתבי עוד כאלהה
מואה ענקיתתתתתתת
בתאלוששש