[FONT=Arial][COLOR=purple]
למה האהבה היא אכזרית וכואבת
למה תמיד את הלב היא שוברת
ולמה מכולם דווקא בך התאהבתי
אולי כי לא הכרתי אותך מספיק,
חשבתי שאתה בן אדם טוב
עד שלכאב בליבי גרמת
ואותו ממש שברת
לילות שחלמתי עליך
כעת, אין חיים בלעדיך.
נפלתי לאשלייה שבינינו היניין הדדי
נתתי לעצמי לחשוב שאיי פעם תהיה איתי
תהיה שלי,
ועכשיו נודע לי שהעדפת עם אחרת להיות
ואני חייתי באשליות.
אני יודעת שעכשיו אני סובלת, אבל אתה לא יודע
יודעת שבלילות לא נרדמת-ואתה בחלומות שוקע
יודעת שבלילה עיניי מלאות בדמעות-ואתה עם חיוך על הפנים.
נהייתי סגורה מבפנים
לא רוצה להאמין באהבה
כי תמיד היא כואבת וקשה
אף פעם זה לא הדדי
ועכשיו אני בטוחה שאתה לא תהיה איתי
אז למה נתת לי בך להתאהב??
יכלת לחסוך ממני את הכאב!
למה כל בוקר לי הצקת??
למה פשוט לא קמת והלכת
אולי לא מאכזריות את מעשיך עשית
אבל השארת את ליבי הרוס..
אתה בחיים לא תדע שהיית הסיבה לזה שקמתי בבוקר
ושראיתי אותך עיניי התמלאו באושר
ליבי דפק בחוזקה, והרגשתי מה זאת אהבה...
שיר מדהים ועצוב,
ואל תאבדי ת'תקווה שביום מין הימים את תשכחי אותו!!
פורום תמיכה, תמיכה טכנית..
איך זה קשור לשירים?
שירים זה פורום כללי!
פעם הבאה הנושא ינעל!
לודה,
מנהלת פורומים ראשית!
😊
יאא מאמי שיר עצוב בטירוף
רואים כמה כואב לך בובה
ורואים שזה יוצא מהלב
תהיי חזקה את תיראי שהכל יסתדר
ולא כל אהבה כואבת
עם הזמן תבוא אליך אהבה טובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יההה איזה יפה ועצוב זההה
בובה תהיי חזקה
ןיבוא יום תמצאי אהבה טובה יותר
QUOTE (נאפי @ 28/04/2005) יאא מאמי שיר עצוב בטירוף
רואים כמה כואב לך בובה
ורואים שזה יוצא מהלב
תהיי חזקה את תיראי שהכל יסתדר
ולא כל אהבה כואבת
עם הזמן תבוא אליך אהבה טובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יההה איזה מתוקה את..תודה נשמתי באמת
מוואההההההההה!!!
מיכללי=]
QUOTE (שלך_תמיד @ 28/04/2005) יההה איזה יפה ועצוב זההה
בובה תהיי חזקה
ןיבוא יום תמצאי אהבה טובה יותר
חחח תודה מותק..מוואהה ענקיתת!!
מיכללי=]
נשמה שלי אין בעד מה ותודהה
באמת שאני תמיד פה בשבילך לכל דבר שאת צריכה
תרימי את הראש בובההה 😁
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*