אנשנושיםםםם מה המצבב???
איתיי הכל מעולהה..=]
מחר ב"ה חבר שלי ואני שנההה ביחדד =]]]]]
ואני עושה לו לוח שעם...ובו אני רוצה לרשום בו ש..
בשנה יש -------- שניות
אחרי זה דקות
אחרי זה ימים..
אחרי זה חודשים..
הבעיהה היא שאיןן ליי מושג כמה...
מיי שיודעעע ומכירר אולי אתר שממנו אני יכולה לקחתת את זהה אזז בבקשההה תביאוו לי זה ממש ממש ממש ממששש דחווףףף...עדייןן לא סיימתי את המתנההההה.....
תודההה
טולי_הקטנה (נכנסתי מהמשתמש של אחי...)