המרחק בינינו מפריד,
המרחק הוא האויב הכי מפחיד!
מזמן לא דיברנו וגם לא נפגשנו!
הדמעות בעיניי נמצאות,
הן לא רוצות לצאת אך הלב לא מתמודד, הוא לא יכול יותר!
הלוואי שהיית כאן לצידי,
הלוואי שהיית קרוב לליבי,
אך כל זה לא אפשרי כי אתה גר רחוק מביתי!
יושב וחושב מה היה קורה אילו הייתי בעולם אחר!
יודע שאולי הייתי מאוהב, יודע שאולי לא הייתי עכשיו לבד!
הלוואי שהיית איתי,
אני פשוט לא מסוגל להפנים שאת כבר לא לצידי!
צריך אותך בשבילי, צריך אותך שתהיי רק שלי
אך יודע שאני לא בליבך, יודע שיש לך מישהו אחר!
(זה על ידיד שלי חנצו'ק תהיה חזק מלאך!!)
תגיבו חבר'ה בבקשה 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה כל כך עצוב,
אבל אי אפשר לא לשים לב לכישרון שלך!!,
את כישרונית ברמות מטורפות יפתי!!,
אהבתי מאוד את שתי השירונים,
תמשיכי לכתוב תמיד נישמתי!! 😁
הודיה תודה נשמה שלי מתה עלייך בובה!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורנו'שששש נשמתייייי איזה כישרוןןןןןןןן יש לך כפרה !!!!!!!!!
אהבתי ב-ר-מ-ו-תתתת
תמשיכי לכתוב בובה
מוואה ענקיתתת 😛
חנו'שש תודה מלאכית שלי שמחה שאהבת חולה עלייך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורנוש איזה מושלם זההההה
אהבתי מאד...
את מוכשרת ברמות
מתה עלייך מואהההה
תודה נשמה שלי לוב יו יפתייי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה יפה!!!
מאמי,יש לך כישרון ענקי.....תמשיכי ככה!!!!
מואאאאהההההה !!!
חח..יפה מאמי..אינ חוש2 שזה מצוין..תמשיכי לכתו2..
merav17 תודה רבה רבה מתוקהה 😉
רועיקושש איזה חמוד תודה נשמה 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אין על מה!!!
את באמת מוכשרת......ואני לא סתם אומרת.......
איזו מתוקה תודה נשמתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני יפתי זה מהמםם את כשרונית ברמותת מאמי
תשמיכי ליכתוב נשמתי חולה עלייך מווואההה
תודההה מתוקהה שלי שרופה עלייך בוביתתתת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה יפהה... מוכשרת!!!
הראשון הכי יפה משניהם... אבל גם השני נורא יפה!!