עוד שיר שלי נכתב?
או בעצם הפעם נשנה ונכתוב מכתב?
אז בסוף החלטתי סתם להתבטאות בכתב..
לרשום לכם חברים,
על כמה שאתם נחמדים...
להודות לכל הנוכחים
על כמה שהם מתוקים..
סתם בילבלתי עד עכשיו בשכל
ולא הבנתם אותי בשקל.
אז עכשיו אני יסביר לכם ביותר הבנה,
תודה על השהות באתר המדהימה!!
תשיכו לכתוב סיפורים מרתקים
ואל תשכחו שאני חלק מהקוראים..
זהו סיימתי גם הפעם את הקטע
מישכו להגיב ולכתוב בשפע
אוהבת אותכם מלאאא
דיזלית
😊
אהבתי .. !!! 😂
את כותבת מזה יפה .... !! 😊
אוהפת ==>
נדיוששששששששש.. !! 😊
איזה מתוקה!!,
איזה חמוד זה!!,
אהבתי מאוד מאוד!!,
ת' נישמתי 😁
יאאא איזה חמודה=))))
אהבתי...
תודה בובה
והשיר מדובר גם עלייך..
גם את כותבת באתר דברים מהממים...
😁
חיחחיחיח תודה בננות על התגובות.!!
שמחה שאהבתם..
😊
חחח איזו מתוקההההההה באמת מקסימהה
תודהה מאמיי יש לך כישרון ענקי
מאוד מאוד אהבתי
תמשיכי לכתוב תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח איזה מתוקההה יאא כפרע עלייך
יש לך כישרון מאמי אהבתי ר=צ=ח בובית
תודה רבה נשמתי חולה עלייך מווואההה
😨 מ~ת~ו~ק~ו~נ~ת חחחח
סשיר ממש ממש ממש נחמד... 😁
את ממש חומדית.. 😁
גם את חלק מהחברים החשובים לכולנו...
אוהבת אותך מלא...
כל החברות במיוחד אני..
*+*אילניתוש'קה*+*