מכאן אני אמשיך לבד...
סבלתי ועברתי את זה כמו גדולה,
ילד אתה עדיין נמצא אצלי עמוק בלב,
ומשם אני לא אצליח להוציא אותך אף פעם,
אבל תדע לך שלמרות הכל אני אמשיך הלאה...
עם כל הכאב והסבל אני אמשיך...
בלעדיך,
בלי האהבה הראשונה שלי...
בלי החיים שלי,
אבל לך אני אראה...
שעדיין לא נגמר לי הכח...
והשתנתי,
אתה יודע?!,
אתה זה שגרם לשינוי שחל בי...
מילדה קטנה תמימה וטיפשה נשארה,
אני...
שונה לגמרי ממה שהייתי,
אפילו אני לא מזהה את עצמי...
אבל זה קרה...
ואני לא אעצור בזה,
אני אמשיך הלאה...
ואתה תשאר בשבילי בתור בנאדם שפגע בי...
יותר מהכל ומכולם/ן...
למרות שלא היית מודע לזה,
ולא עשית משהו פיזי בשביל שזה יקרה...
אבל זה קרה...
ת'רגעים הקשים עברתי...
עכשיו נשאר לי רק לשכוח אותך...
זה כל כך קל כשחושבים על זה...
אבל כל כך קשה להשיג את זה...
*********************************************
אל תדאגו,
אני מקווה מאוד!!,
שזה יהיה השיר האחרון שלי על אהבה ואכזבה,
כי כמו שכתבתי,
ואני מנסה לעשות זאת כבר כמה חודשים...
זה להמשיך הלאה...
בלי מי שאני הכי רוצה בחיים שלי..
אבל אין ברירה...
ואני הולכת לקחת ת'צמי בידיים,
ולהוציא ת'טמבל הזה לגמרי מהלב שלי ומהראש שלי!!!!
תגיבו ב' זה מאוד חשוב לי...





