[/FONT][/B] שמעו בנות..אני דלוקה בידיד שלי שהוא בכיתה י' .. אני בכיתה ט' .. הלכתי ודברתי איתו .. הסברתי לו שאני דלוקה עליו והכל.
הוא אמר לי .. שהוא תמיד ראה בי כידידה ולא יותר מזה..ושהוא לא רוצה לפגוע בי.
אני מבינה אותו אבל הבעיה היא .. שאני לא מפסיקה לחשוב עליו הוא לא יוצא לי מהראש לשנייה.
אופ..אני לא רוצה לוותר עליו אני חייבת אותו.. 😢
הוא שבוע יש יומלדת לחברה שלי שהיא ידידה הכי טובה שלו - והוא הולך להיות שם וגם אני.
מה אתן אומרות אני צריכהה לעשות!?!? 😕