[/FONT][/B] שמעו בנות..אני דלוקה בידיד שלי שהוא בכיתה י' .. אני בכיתה ט' .. הלכתי ודברתי איתו .. הסברתי לו שאני דלוקה עליו והכל.
הוא אמר לי .. שהוא תמיד ראה בי כידידה ולא יותר מזה..ושהוא לא רוצה לפגוע בי.
אני מבינה אותו אבל הבעיה היא .. שאני לא מפסיקה לחשוב עליו הוא לא יוצא לי מהראש לשנייה.
אופ..אני לא רוצה לוותר עליו אני חייבת אותו.. 😢
הוא שבוע יש יומלדת לחברה שלי שהיא ידידה הכי טובה שלו - והוא הולך להיות שם וגם אני.
מה אתן אומרות אני צריכהה לעשות!?!? 😕
אופסס סורי נשמות בטעות כתבתי פעמים פשוט אני חדשה פה ולא הכי מבינה מה הולך כאן חח 😊
מאמי אל תתרחקי ממנו כי את יותר תתאהבי בו
הגעגוע גורם לאהבה להתחזק
אבל רק הזמן יכול לעזור לך
אל תאבדי תקווה את תיראי שהכל יסתדר
רק סבלנות בובה
בהצלחה מתוקהה
ובמסיבה תתנהגי רגיל תהני עם החברות הידידים
תדברי איתו תצחקי איתו ממש כמו שהייתם עד לפני שאמרת לו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דרך אגב ברוכה הבאה מאמי
תהני באתר 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אי אפשר להכריח מישהוא לאהוב אותך לכן אינני חושב שאת יכולה לעשות משהוא,
אבל גם אל תתרחקי ממנו מי יודע אולי הוא ישנה אצת הדעה לו
תשכחי ממנו..
כיאלו בתכלאס ניסת ואין הוא לא רוצה..וכמו זה שכתב מעליי אי אפשר להכריח אנשים להיות איתך או לאוהב אותך..
אז תפרשי מהסיפור איתו..ותוציאו אותו מהראש שלך ומהר..כי אחרת תיפגעי..
QUOTE (buster @ 28/04/2005) אני עם התגובה שמעליי 😊
ממש אבל ממש לא מסכים!!! ממש! אסור לך לוותר!!!
QUOTE (buster @ 28/04/2005) אני עם התגובה שמעליי 😊
ממש אבל ממש לא מסכים!!! ממש! אסור לך לוותר!!!
שחקן, אם אתה ממש אבל ממש לא מסכים...מה אתה מציע לעשות?
תלכי למסיבה תתלבשי יפה תהיי מזמינה וחברותית ובקיצור תדפקי הופעה
תגידי לו שלום כמו לכולם ואל תתני לו איזה יחס מיוחד
עכשיו אולי כשהוא יודע שאת דלוקה עליו הוא יראה אותך באור קצת שונה
יש מצב אבל אל תסמכי על זה
תבואי בלי ציפיות ככה לא תתאכזבי
אני עם התגובה שמעליי...
וברוכה הבאה לאתר......
תאמיני לי מה שמור אמרה הכי טובב!!!