אתמול בלילה חלמתי חלום...
ובחלומי ראיתי פתאום...
קופידון חוצפן שיושב על ענן
ויורה חיצים בליבם של אנשים!
פתאום פגע בי חץ גדול
ומרוב התנופה גרם לי ליפול!
מייד התחלתי אותך לחפש,
וקיוויתי שאותך החץ לא פיספס!
אבל אתה כבר מזמן חיפשת אותי..
ועכשיו אנחנו יחד..אתה ואני!
לא ידעתי שלחץ יש כזאת השפעה!
כי האהבה שלנו כלכך חזקה!
על החץ שלי אני שומרת טוב..
ואותך בחיים לא אפסיק לאהוב...
אז רק תשמור על החץ שלך,
ואני תמיד אהיה איתך! (ולא רק בחלום...)
נו איך!?!??!
יאא מאמי זה ממש יפהה...
תמשיכי לכתובב...
איזה חמודה.... 😛
אוהבת אותךך המון..
-מרינו'ש 😊
מווושלם!!
אהבתי מאוד!
תמשיכי לכתוב את כותבת סוף הדרך =)
שלך, mas2la
מושלםםם ומלא באהבה
יש לך את זה תמשיכי לכתוב בובה
ושיהיה לך המון בהצלחה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודהה איזה חמודות אתן!!!!!
אם אני אכתוב עוד משהו אני אשלח... מואאהההה
אין בעד מה מאמי וסבבה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מ-ה-מ-ם !!!!!
מאוד אהבתיייייי
יפה מותק.. אחלה כישרון
אבל להבא תדעי לא לשים שירים פה - אלא בפורום כללי - שם מופיעים כל השירים והסיפורים 😊
חח שיר חמודי.. 😊
תפרסמי פה שירים ישנים שלך..
שפעם הראת לי..
היה יפה.. 😊
איזה יפה, אהבתי!!!!!!!
מוכשרת שלי 😉
וואי באמת מהמם איזה כישרון!!!
ממש יפה!!😊