סתם שיר שלי לא כזה משהו אבל בבקשה תיקראו ותגיבו..
בובת חימר
יום אחד שנריב ...ובי תיגער
בארון ישן תימצא בובת חימר
לא מושלמת אך יפה ואותה תרצה לעצב ...אך לא לגמרה מהתחלה..
מים עליה תשיפך ותחכה ויחזרו גם לבפנים. היא קצת תהרס
אבל לא לגמרה תתמוסס
רכה היא תהיה ותוכל לעשות בה מה שתירצה
תשנה רגליים ידיים ואפילו חזה...
עד שתביא אותה לצורה..את אותה בובה יפה..
ובטעות היא תיפול ותישבר
אך אין דבר כי תתחיל שוב ואף תשפר
אך מים עליה תשים
וככה אותה תוכל להחלים
במאמצים קשים
תעשה את הבובה ממש חדשה
עוד אפילו מהקודמת יותר יפה..
אותה לישרוף תירצה
שתישאר ככה ותהיה מחרוצה..
וכשהיא תצא מהשרפה...
ברגע אחד של הדיפה
היא על הריצפה תיפול...
ולתקן אותה אתה כבר לא יכול..
כי אחרי שרפה כבר לא יעזרו מיים ולא יעזור כלום..
היא לתחיה כבר לא תקום..
אז פעם הבאה שאותי תישבור..
תדע שקשה לחזור לאחור..
ואף פעם אני לא יהיה כמו קודם
תמיד זה יהיה קצת שונה...
כשאותי שוב תיבנה ותחליט אותי להשיג לתמיד..
אז תידע שאם תשנה דעתך לי זה יכול להרוס את כול העתיד
מסכנה: בחיימר אפשר לשחק לא תצליח אף פעם לעשות פסל ממש זהה
אבל לא תצליח אם לא תנסה
לישבור זה פשוט
וליבנות קשה..
אך כול עוד לא שופים זה אפשרי..
אחרי ששמים לשריפה
אי אפשר לתקן שום שבירה
ואפילו אם דבק
ישאר לפחות סדק
שדרכו לישבור יהיה ממש קל
וצלקת תמיד תישאר מהשבר..
חחח הייתי חייבץתת לירשום את זה לא משהו אני יודעת...
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא 😮
1. את כותבתבתבתבתת מדהייייייים!!
2. יש מסר!! והוא לגמרייייייי נכון!!!
את כלכך צודקת!! 😂
אהבתי ת'שיר.. 😊
לא משהו?! מאמי זה מהמם מלא במוסר השכל כזה
בלקח לא יודעת בדיוק להסביר
ממש אהבתי בובה
תמשיכי לכתובב
יצא עצוב אבל מהמםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ווווווווואי תודה מתוקות אתן לא יודעות איך הסמקתי עכשיו...
_+*+_LoLiT_+*+_- כן היתחלתי לחשוב על זה ורציתי להגיד את זה מתישהו וכאלה אז היחלטתי שאני כותבת שיר...
תביני שזה לא משהו כתבתי ב6 בבוקר כי ממש זה ישב לי בראש וחשבתי שאולי כדי להראותלאנשים אנחרים חח
ממש ממש ממש ממש ממש תודה
נאפי- מתוקה תודה רבה רבה לך...אני שמחה שאהבת וכן זה לא משהו זה ניכתב ב6 בבוקר ועוד היצלחתי לחשוב על מלא דברים שלא רשמתי מספיק ברור
שלמשאל אחרי שהיא נישברה ושמים במיים היא חוזרת להיות חומר גלם וכאלה... אבל לא יודעת אם זה ממש מובן.....
בכול מיקרה מודה ענננננננקקקקקקקית שקראתן ותודה על התגובות!!!!!!!!!
מה לא משהו?!,
מה את עושה צחוק או מה?!,
זה מדהים!!,
אני אישית מאוד אהבתי!!,
תמשיכי לכתוב לנו תמיד,
כי יש לך את זה נישמתי!! 😁
זה מאוד מאוד יפה..
מאוד מרגש ומעביר מסר..
ממש מיוחד..
אורוש. 😊
ילדונות_17- יוווווווו תודה מתוקה אני שמחה שאהבת תודה תודה תודה תודה שהגבת
זה ממש היה חשוב לי וזה מש מרגש אותי כשאומרים לי שזה יפה ...כי באמת לדעתי זה לא עד כדי כך..מדהים..
metokonet_or- אורוש תודה רבה רבה רבה לך שקראת ואני שמחה שזה ברור ואהבת...
אז לסיכום בנות ממש ממש תודה שקראתם והגבתן...מוווווווואה
מאמי לי זה היה מובן וזה כן יצא משהו יצא משהו משהו
תעריכי את מה שאת כותבת בובה
אין בעד מה נשמתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 27/04/2005) מאמי לי זה היה מובן וזה כן יצא משהו יצא משהו משהו
תעריכי את מה שאת כותבת בובה
אין בעד מה נשמתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מקווה שגם לאחרים כי בנתיים לא הרבה מגיבים
QUOTE (smallgirl @ 28/04/2005) QUOTE (נאפי @ 27/04/2005) מאמי לי זה היה מובן וזה כן יצא משהו יצא משהו משהו
תעריכי את מה שאת כותבת בובה
אין בעד מה נשמתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מקווה שגם לאחרים כי בנתיים לא הרבה מגיבים
😢
וווואי יפה שלי!!!!!!!.....שיר מהמם!!...מלא במסר....
ו...ה....אני לא יודעת איך להגדיר...אבל זה כל כך נגע בי 😊
כאילו....יש לך את זה!!!!....פשוט ככה
באהבה סנטי.... 😁
יואוווווו איזה יפההה!!
כמו שמור אמרה יש מסר וזה ממש ממש יפה!!
אהבתייייייייייייייייייי (:
תמשיכי לכתוב מאמי!! והרבההההההההההה =]] כישרון לא חסר 😉
אוהבת מלאאאאאאאאאאאאא,
-ניבו'ש- 😊
QUOTE (_princessa_ @ 28/04/2005) יואוווווו איזה יפההה!!
כמו שמור אמרה יש מסר וזה ממש ממש יפה!!
אהבתייייייייייייייייייי (:
תמשיכי לכתוב מאמי!! והרבההההההההההה =]] כישרון לא חסר 😉
אוהבת מלאאאאאאאאאאאאא,
-ניבו'ש- 😊
תודה רבה רבה
וגם לסנטנה!!!!!
מד-היםםםם
כ"כ אהבתי, זה מבין השיר-סיפור כזה שהכי אהבתי!
חחח כמו סיפור כזה שבנים יכולים לקורא ולהתלהב ואז להבין ולתאכזב
😉
מהמם מאמי שלי תמשיכי בובה!!! מווואה לוב יווו
מאמי יצא לך מהממם את כותבת ממש יפה!