פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי בובת חימר...שיר שלי...

בובת חימר...שיר שלי

✍️ smallgirl 📅 27/04/2005 08:40 👁️ 381 צפיות 💬 20 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
סתם שיר שלי לא כזה משהו אבל בבקשה תיקראו ותגיבו..


בובת חימר

יום אחד שנריב ...ובי תיגער
בארון ישן תימצא בובת חימר
לא מושלמת אך יפה ואותה תרצה לעצב ...אך לא לגמרה מהתחלה..
מים עליה תשיפך ותחכה ויחזרו גם לבפנים. היא קצת תהרס
אבל לא לגמרה תתמוסס
רכה היא תהיה ותוכל לעשות בה מה שתירצה
תשנה רגליים ידיים ואפילו חזה...
עד שתביא אותה לצורה..את אותה בובה יפה..
ובטעות היא תיפול ותישבר
אך אין דבר כי תתחיל שוב ואף תשפר
אך מים עליה תשים
וככה אותה תוכל להחלים
במאמצים קשים
תעשה את הבובה ממש חדשה
עוד אפילו מהקודמת יותר יפה..
אותה לישרוף תירצה
שתישאר ככה ותהיה מחרוצה..
וכשהיא תצא מהשרפה...
ברגע אחד של הדיפה
היא על הריצפה תיפול...
ולתקן אותה אתה כבר לא יכול..
כי אחרי שרפה כבר לא יעזרו מיים ולא יעזור כלום..
היא לתחיה כבר לא תקום..

אז פעם הבאה שאותי תישבור..
תדע שקשה לחזור לאחור..
ואף פעם אני לא יהיה כמו קודם
תמיד זה יהיה קצת שונה...

כשאותי שוב תיבנה ותחליט אותי להשיג לתמיד..
אז תידע שאם תשנה דעתך לי זה יכול להרוס את כול העתיד

מסכנה: בחיימר אפשר לשחק לא תצליח אף פעם לעשות פסל ממש זהה
אבל לא תצליח אם לא תנסה
לישבור זה פשוט
וליבנות קשה..
אך כול עוד לא שופים זה אפשרי..
אחרי ששמים לשריפה
אי אפשר לתקן שום שבירה
ואפילו אם דבק
ישאר לפחות סדק
שדרכו לישבור יהיה ממש קל
וצלקת תמיד תישאר מהשבר..


חחח הייתי חייבץתת לירשום את זה לא משהו אני יודעת...
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא 😮

1. את כותבתבתבתבתת מדהייייייים!!
2. יש מסר!! והוא לגמרייייייי נכון!!!

את כלכך צודקת!! 😂

אהבתי ת'שיר.. 😊
לא משהו?! מאמי זה מהמם מלא במוסר השכל כזה
בלקח לא יודעת בדיוק להסביר
ממש אהבתי בובה
תמשיכי לכתובב
יצא עצוב אבל מהמםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ווווווווואי תודה מתוקות אתן לא יודעות איך הסמקתי עכשיו...

_+*+_LoLiT_+*+_- כן היתחלתי לחשוב על זה ורציתי להגיד את זה מתישהו וכאלה אז היחלטתי שאני כותבת שיר...
תביני שזה לא משהו כתבתי ב6 בבוקר כי ממש זה ישב לי בראש וחשבתי שאולי כדי להראותלאנשים אנחרים חח
ממש ממש ממש ממש ממש תודה

נאפי- מתוקה תודה רבה רבה לך...אני שמחה שאהבת וכן זה לא משהו זה ניכתב ב6 בבוקר ועוד היצלחתי לחשוב על מלא דברים שלא רשמתי מספיק ברור
שלמשאל אחרי שהיא נישברה ושמים במיים היא חוזרת להיות חומר גלם וכאלה... אבל לא יודעת אם זה ממש מובן.....

בכול מיקרה מודה ענננננננקקקקקקקית שקראתן ותודה על התגובות!!!!!!!!!
מה לא משהו?!,
מה את עושה צחוק או מה?!,
זה מדהים!!,
אני אישית מאוד אהבתי!!,
תמשיכי לכתוב לנו תמיד,
כי יש לך את זה נישמתי!! 😁
זה מאוד מאוד יפה..
מאוד מרגש ומעביר מסר..
ממש מיוחד..

אורוש. 😊
ילדונות_17- יוווווווו תודה מתוקה אני שמחה שאהבת תודה תודה תודה תודה שהגבת
זה ממש היה חשוב לי וזה מש מרגש אותי כשאומרים לי שזה יפה ...כי באמת לדעתי זה לא עד כדי כך..מדהים..


metokonet_or- אורוש תודה רבה רבה רבה לך שקראת ואני שמחה שזה ברור ואהבת...

אז לסיכום בנות ממש ממש תודה שקראתם והגבתן...מוווווווואה
מאמי לי זה היה מובן וזה כן יצא משהו יצא משהו משהו
תעריכי את מה שאת כותבת בובה
אין בעד מה נשמתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 27/04/2005) מאמי לי זה היה מובן וזה כן יצא משהו יצא משהו משהו
תעריכי את מה שאת כותבת בובה
אין בעד מה נשמתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מקווה שגם לאחרים כי בנתיים לא הרבה מגיבים
QUOTE (smallgirl @ 28/04/2005) QUOTE (נאפי @ 27/04/2005) מאמי לי זה היה מובן וזה כן יצא משהו יצא משהו משהו
תעריכי את מה שאת כותבת בובה
אין בעד מה נשמתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מקווה שגם לאחרים כי בנתיים לא הרבה מגיבים
😢
וווואי יפה שלי!!!!!!!.....שיר מהמם!!...מלא במסר....
ו...ה....אני לא יודעת איך להגדיר...אבל זה כל כך נגע בי 😊

כאילו....יש לך את זה!!!!....פשוט ככה

באהבה סנטי.... 😁
יואוווווו איזה יפההה!!
כמו שמור אמרה יש מסר וזה ממש ממש יפה!!
אהבתייייייייייייייייייי (:

תמשיכי לכתוב מאמי!! והרבההההההההההה =]] כישרון לא חסר 😉

אוהבת מלאאאאאאאאאאאאא,
-ניבו'ש- 😊
QUOTE (_princessa_ @ 28/04/2005) יואוווווו איזה יפההה!!
כמו שמור אמרה יש מסר וזה ממש ממש יפה!!
אהבתייייייייייייייייייי (:

תמשיכי לכתוב מאמי!! והרבההההההההההה =]] כישרון לא חסר 😉

אוהבת מלאאאאאאאאאאאאא,
-ניבו'ש- 😊
תודה רבה רבה



וגם לסנטנה!!!!!
מד-היםםםם

כ"כ אהבתי, זה מבין השיר-סיפור כזה שהכי אהבתי!
חחח כמו סיפור כזה שבנים יכולים לקורא ולהתלהב ואז להבין ולתאכזב

😉

מהמם מאמי שלי תמשיכי בובה!!! מווואה לוב יווו
מאמי יצא לך מהממם את כותבת ממש יפה!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך