אחי הגדול...רציתי להגיד לך -
תודה על ה=כ=ל..
תודה על כל העזרה,על ההקשבה
תודה על זה שאתה מפגין אהבה...
כל מה שאתה צריך אח שלי..
תדע שאני תמיד כאן..כמו שהיית בשבילי..
אז רק רציתי להגיד לך שאתה האח הכי מכולם..
חולה עלייך...הכי בעולם
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי