[I]חיחחיחיח חבריה נורא התלהבתי מהקטע של לכתוב ויש לי כל כך על מה אז הנה עוד מש'ו..
תגיבווו
😊
היינו חברים חודשים
האהבה ביננו נראתה לי בשמיים
על פרידה בחיים לא חשבתי
אבל זאת היתה טעות, טעות שהבנתי
אך הטעות הזאת נהפכה ליותר מרה
ששמעתי על אותה בגידה
היית חבר שלי וגם שלה
נישקת אותי וגם אותה
ברגע ששמעתי על אותה שמועה
ניסיתי לברר אולי זאת טעות, טעות גדולה
אך השמועה היתה נכונה
והבנתי שאתה סתם עוד בן זונה
נשבר לי הלב
וידעתי שיותר לא אתאהב
כי הלב שייך רק לך
מחכה ששוב ישוב אליי ליבך
אבל אחרי הבגידה והשקרים
נשארתם שניכם חברים
ואני נשארת בוכה מכאב
כאב ממכם ששברתם לי תלב
ילדון זה מוקדש לך!!
עברתי בנים חבר וקשרים אבל עדיין הלב שלי נשאר רק שלך, שלך לעולמים..
אלוהים עכשיו אני פונה לך,
בתקווה לשכוח..
בתקווה למחוק אותו מליבי
אלוהים עזור לי
תעשה מש'ו למעניי..





