נסעת ל4 ימים,
ואני חושבת שזה נמשך לעולמים.
עברו כבר יומיים,
ולי זה נראה כמו שנתיים.
אווףף בונבון שלי מתי תחזור,
מתי תחזיר לחיים שלי את האור.
אני כל כך מתגעגעת,
מגעגועים כבר משוגעת.
אותי כאן השארת ונסעת להנות,
כמו תמיד לחוות חוויות.
שתשוב שוב אליי,
יחזרו לי חיי...
בונבון שלי אתה מושלם!!
כמוך אין עוד בעולם..
אני ואתה זה נ~צ~ח~!.!~
=]
לאב יו סווו מא'צצצצצ
וואי זה ניראה כאילו את אוהבת אותו...
השיר יפההה!!
קודם כל תודה מאמי
ונכון את צודקת..
אני באמת אוהבת אותו אבל רק בתור ידידים..
הידידים הכי טובים שיש בעולם כפרה עליו!!
😊
את ילדה מקסימה ואחלה חברה וידידה
יצא מלא באהבה וגעגוע
אני בטוחה שהוא גם מתגעגע
תמשיכי לכתוב תמיד כי יש לך כישרון ענקי
ואהבתי מאודד בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואי זה שיר מהמם!!
תמשיכי לכתוב מאמי יש לך כישרון..!!