אהבה היא רגש עצום רגש מדהים
רגש שגורם לך לאבד את החושים
ולפעמים לעשות דברים קצת מביכים
אהבה היא דבר שאי שפשר לתאר במילים
אהבה זה הרגש העצום שיש בלבי
אהבה זה אני ואתה ככה לפחות חשבתי
אך עכשיו אני מבינה כמה טעיתי
כמה לא הבנתי
אהבה אומנם היא רגש עצום ולא מובן
אך עד שמגיע הכאב
כאב שאי אפשר לתאר
כאב שממנו אני כל כך רוצה לברוח
לשכוח
כאב שאני רוצה למחוק מלבי
הדמעות זולגות מעניי
הזיכרונות צפות בראשי על אז לפני שנה
שהאהבה צצה בלבי בפעם הראשונה
על השמחה שהייתה על האושר שגרמת אפילו בלי שידעת
אך אז נזכרת באותו יום שלך אמרתי מה בלבי על אהבה שאני מרגישה
אותו יום שאת הכל שינה כל החלמות האשליות הכל נגמר מה שנשאר זה רק אני ואהבה
אותו יום אני לא אשכח לעולם אינך רצית לפגוע
אמרת שאינך אוהב, שזאת אהבה חד צדדית
בכזאת עדינות , עדינות שלא הכרתי אך באותו רגע על כלום לא חשבתי
רק בכיתי, בכיתי ללא הפסקה
רק אז הבנתי את משמעות המילה אכזבה
אהבה הזאת אותי שברה
אך באותה מידה גם ביגרה
עכשיו אני כבר לא אותה ילדה
אני מבינה כבר מה משמעות המילה אהבה
יודעת שמי שמנסה להגדיר אותה פשוט לא מכיר אותה
לא חווה אותה
אהבה אי אפשר להגדיר
אי אפשר אותה להבין
כל כך רוצה לשכוח
להפסיק להרגיש תדבר הזה שקוראים לו אהבה
רוצה לחזור להיות אותה ילדה
ילדה שמחה ילדה שלא בוכה
ילדה שלא מרגישה מהי אהבה
שלא מרגישה את האכזבה, האכזבה הגדולה שאותה שברה
אך את הזמן אי אפשר להחזיר לאחור
ומהכאב אי אפשר לברוח
עכשיו חושבת
כמה היה קל בך היה להתאהב
אך כמה קשה לשכוח
ילד אני רק רוצה שתדע שאותך אני אוהבת
24 שעות עלייך חושבת
נזכרת מה היה
אז לפני שנה
אומנם אותי אתה לא אוהב אך איני מתחרטת
שאתה כבר יודע
יודע מה שאני מרגישה
אז תזכור תמיד שיש בי אהבה
אהבה שלך כל כך זקוקה
אהבה שאותך רוצה.
ווואייייייי שנינוש איזה מושלם זה!!! 😮
זה כזה מהמם!!!
יאאא איזה כישרון יש לך הלוואי עליי
תמשיכייי לכתוב...
מתה עלייך יפיופה מואהההה
QUOTE (שלך_תמיד @ 26/04/2005) ווואייייייי שנינוש איזה מושלם זה!!! 😮
זה כזה מהמם!!!
יאאא איזה כישרון יש לך הלוואי עליי
תמשיכייי לכתוב...
מתה עלייך יפיופה מואהההה
מאמי תודה רבה
אבל דווקא זה אני חושבת לא יצא משהו..
מתה עלייך יפיופההה
אין עלייךךך
אהבתי רצחחחחחח!!!!!!!,
זה יצא מושלםםםםםםםםם!!!!!!!!,
מדהים!!!!!!!,
זה מסופר עלייך?!,
עם כן תיהיה חזקה!,
את תעברי את זה כמו גדולה עם חיוך על הפנים!!,
וואי כמה דברים זה הזכיר לי חבל"ז,
עברו לי צמרמורות בכל הגוף!!,
את כישרונית ברמות מטורפות יפתי!!,
תמשיכי לכתוב תמיד!!
QUOTE (ילדונות_17 @ 26/04/2005) אהבתי רצחחחחחח!!!!!!!,
זה יצא מושלםםםםםםםםם!!!!!!!!,
מדהים!!!!!!!,
זה מסופר עלייך?!,
עם כן תיהיה חזקה!,
את תעברי את זה כמו גדולה עם חיוך על הפנים!!,
וואי כמה דברים זה הזכיר לי חבל"ז,
עברו לי צמרמורות בכל הגוף!!,
את כישרונית ברמות מטורפות יפתי!!,
תמשיכי לכתוב תמיד!!
יאאא איזה מתוקהההה
תודה על התגובה המושלמת הזאתתת...
וכן זה מדובר עליי לצערייייי הרבבב..
וכבר לא נראה לי שאני ייצא מי זה עם חיוך על הפניםם......
אני כבר יצאתי מהסרט הזה...
תודה מאמי
מתה עלייך שני
את יצאת מהסרט הזה,
ואני עדיין בתוכו 😢,
הכל יהיה בסדר נישמתי,
אני מחזיקה לך אצבעות 😁,
אין בעד מה יפתי,
שרופה עלייך נישמתי
QUOTE (ילדונות_17 @ 26/04/2005) את יצאת מהסרט הזה,
ואני עדיין בתוכו 😢,
הכל יהיה בדר נישמתי,
אני מחזיקה לך אצבעות 😁,
אין בעד מה יפתי,
שרופה עלייך נישמתי
מה קרה מאמי????
ת'אמת שאף פעם אף אחד לא יוצא לגמרי מהסרט
אבל אני פשוט הכנסתי לעצמי שלא ניהיה יחד וזהווו
אני שיכנעתי ת'צמי שככה זה
אבלצ תאמיני לי זה לא קלל אני סובלת יותר בגלל העובדה הזאת...
אני אספר לך בקצרה סבבה?,
כי זה ארוך וקשה לי לדבר על זה או לכתוב,
יש מישהו שאני מאוהבת בו עד מעל הראש!,
והוא לא מאוהב בי,
ונוסף לכל אני מאוהבת בו קרוב ל-4 שנים ואולי אפילו יותר!!,
הוא למד איתי באותה שיכבה,
אבל השנה הוא עזב ת'ביה"ס
שנינושקהההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!
אהבת חיי מושלמת וכישרונית בטירוף
(למי שלא מבין אני חברה מאוד טובה של שן שן שרושמת את זה מהמחשב שלה)
טוב אז השיר יצא מקסים הכי יפה שהיה אי פעם בצלם האנושי!!!!!!!!!!!
שני שתדעי שהוא מה-זה אבל מה-זה לא שווה את זה אז אני דורשת ממך להפסיק להתייסר!
מתה עלייך חולה עלייך בנישוקים רבים ובאיחולים לבבים
ירדן 😍
מאמי לא יצא משו? יצא משו משו!
תעריכי את מה שאת כותבת כי את כותבת
מדהים ויש לך כישרון ענקי לא משנה מה תגידי
יצא מהמם ואני אהבתי מאוד
תמשיכי לכתוב תמיד
רואים שזה יוצא מהלב מאמי
תהיי חזקה עם הזמן הכל יהיה בסדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (ילדונות_17 @ 26/04/2005) אני אספר לך בקצרה סבבה?,
כי זה ארוך וקשה לי לדבר על זה או לכתוב,
יש מישהו שאני מאוהבת בו עד מעל הראש!,
והוא לא מאוהב בי,
ונוסף לכל אני מאוהבת בו קרוב ל-4 שנים ואולי אפילו יותר!!,
הוא למד איתי באותה שיכבה,
אבל השנה הוא עזב ת'ביה"ס
QUOTE (שנשןשנשן @ 26/04/2005) שנינושקהההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!
אהבת חיי מושלמת וכישרונית בטירוף
(למי שלא מבין אני חברה מאוד טובה של שן שן שרושמת את זה מהמחשב שלה)
טוב אז השיר יצא מקסים הכי יפה שהיה אי פעם בצלם האנושי!!!!!!!!!!!
שני שתדעי שהוא מה-זה אבל מה-זה לא שווה את זה אז אני דורשת ממך להפסיק להתייסר!
מתה עלייך חולה עלייך בנישוקים רבים ובאיחולים לבבים
ירדן 😍
ירדנושקהההההההההההההההההה
מאמי מתה עליךךךךךךךךך
והוא שווה הכללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל
הבנת????????????????????????????????.
חולה עלייך אהובתי (אחריו) חחחחח.....
מאמושקה תודה רבה על התגובהההההה
מווואאהההההה ענקיתתתתת
QUOTE (נאפי @ 26/04/2005) מאמי לא יצא משו? יצא משו משו!
תעריכי את מה שאת כותבת כי את כותבת
מדהים ויש לך כישרון ענקי לא משנה מה תגידי
יצא מהמם ואני אהבתי מאוד
תמשיכי לכתוב תמיד
רואים שזה יוצא מהלב מאמי
תהיי חזקה עם הזמן הכל יהיה בסדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורנייי תודה נשמה...
אמ... כן זה יצא מהלב לצעריייייי הרבבבבבבבבב
שמחה שאהבת
לאב יו שני
ואי איזה יפה!!!!!
מדהיםם..
מוכשרת!! חיחיחי
QUOTE (גלוש_המושלמת @ 26/04/2005) ואי איזה יפה!!!!!
מדהיםם..
מוכשרת!! חיחיחי
תודה מאמי
שמחה שאהבתת