כשהיינו ביחד
היינו נאהבים,
כשהיינו ביחד
היינו מאוהבים,
כשהיינו ביחד
היינו חזקים,
כשהיינו ביחד
התגברנו על כל המכשולים,
כשהיינו ביחד
זה קרה פתאום,
נפרדנו
והתפוצץ לי עוד חלום....
אמאאאא איזה עצובב
ומושלם בובה תמשיכי לכתוב
וזה מדבר עלייך?
אם כן תהיי חזקהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא מאמי,זה לא שיר שמדובר עליי
זה שיר שחיברתי על חברה שלי........
שמחה שזה לא עלייך ותגידי לחברה שלך
שתהיה חזקהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאווו איזה יפה!!!!! מסכימה לי לאמץ את זה לאייסי שלי כפרההההה?
בכיף מאמי,שמחה שאהבת את השיר....
חמווד אה2תי..יפפה תמשיכי לכתו2...
תודה לכולכם על התגובות!!!!!
חולה עליכם!!!!
מואאאאאאאהההההה.......