לך רק מחכה
שתשוב במהרה
ליבי נשבר לשני
חלקים
לקחת אחד מהם
והשארת אותי ריקה מבפנים
יצאת למלחמה
אמרת שכלום לא יקרה
אבל קרה
אמרו לי שניפצעת
ואתה רחוק
וגם אמרו לי
שאני לא יראה אותך יותר
לא עוד
עצוב בטירוףף וממש יפהה
זה עלייך מאמי?
ואל תפסיק לכתוב גם אם לא מגיבים...!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חס וחלילה
אני בן
בכל השירים העצובים שאני כותב חושבים שהכל עלי
זה הכל מדימיון
ותודה
למה אתה כל הזמן כותב שאתה בן?
אני יודעת שאתה בן מאמי וכתבתי לך תגובה לבן 😉
ושמחה שזה לא עלייך 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה שיר מדהים!,
ואל תפסיק לכתוב כי יש לך כישרון שחבל לפספס!!
תודה לשתיכן נשמות
עוד תגובות
וואייייייי זה פשוט מדהים מאמי אין ממש ממש יפההה
ואל תפסיק לכתוב נשמה פליזזז אתה מוכשר ברמותתת
ודה אני לא יפסיק לי כתוב אם מחמאות כאלה