אז ככה..
אני רוצה לעזור לחברה שלי..
היא מתנהגת באגרסיביות ליד בנים..
וזה לא יפה,בנים כל הזמן אומרים היא כמו בן מתנהגת בגלל הדיבור שלה..
וכל מיני דברים כאלה ואני רוצה לעזור לה..
כמו לשנות אותה בלי שהיא תיפגעעע..כי היא ילדה ממששש רגישה..!!
היא חברה טובה שלי,ואני לא רוצה לפגוע בה...
גם אם היא תדע שאני רוצה רק לטובתה היא תיפגע..
היא אומרת שמי שיואהב אותה שיואהב אותה איך שהיא...
אבל מי שהיא רוצה חושב ככה...וזה כואב לראות אותה ככה..!
מה אני עושה???? 😕
בבקשהההההההההההההה תעזרוווו לי!!!!!!!! 😢
מאמי הדרך היחידה היא לדבר איתה!
תסבירי לה מה בנים חושבים על ההתנהגות שלה!!
אבל אם היא אומרת שהיא לא רוצה להשתנות זאת הבעיה שלה!!
את לפחות חברה טובה ואכפתית מנסה לעזור..!!
דברי איתה!!
אוהבת פולל
בתאלוששששש
אולי היא נכנסת ללחץ ליד הבנים
אז את רק יכולה לנסות לדבר איתה על זה
כי שום דבר אחר לא יכול לעזור
חוץ מהזמן
יש לי גם חברה שמתנהגת ככה וזה בכל מקרה לא עוזר .....
אני מסכימה גם עם בתאלוש...
למרות שאני לא רוצה לשנות את חברה שלי...
לאה 🙄
מאמי לפני שבוע וחצי הייתי באותו מצב כמו שלך
ישבתי ודיברתי איתה חשבתי בהתחלה שהיא תיפגע והכל
אבל לקחתי סיכון ואמרתי גם אם היא תיפגע עדיף
שזה יהיה ממני ולא מכל מי שנמצא סביבה
עדיף שהיא תדע את האמת ותקבל אותה
אם זה באמת חשוב לך איך מדברים עליה ומה מדברים עליה
היא תשתנה אולי יקח זמן אבל זה יקרה
ואצל חברה שלי זה קרה מאמי
והיא אמרה שהיא מעריכה אותי הכי בעולם על זה שאמרתי
בכל זאת קשר של חברות אמור להבנות על אמון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מוווואהה תודה לכולם על העזרההה
אוהבתכם!!!
תני לנושאים שלך כותרות עינייניות שיתנו תיאור לתוכן האשכול.
הפעם ערכתי לך אבל פעם הבאה הנושא ינעל!
לודה,
מנהלת פורומים ראשית!
😊
אין בעד מה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*