מאז שנכנסת אל חיי, יש טעם לחיי, רוצה לחבק אותך בזרועותיי. 😛
רק אותך אני אוהבת, נשמה, לך אני זקוק כמו אוויר לנשימה.
כשאני איתך באמצע הנשיקה, את לא רואה שליבי פועם בחוזקה. 😁
לא אומרת לך שום מילה אבל מתרגשת,לאהבה ביננו איני מתכחשת. 🙄
כי הרי כולם יודעים שאת מדהים, בחורה יפה וגם מקסים. 😊
אני כל כך שמחה שאתה רק שלי, בונבון אתה כל עולמי בשבילי. 😊
אתה כמו גלידה מתוקה, הדובדבן שבפסגה, מבט אחד אליי והלב שלי נרגע. 😊
אני צריכה אותך איתי ללא ספק, מתי תשמעי כבר איך הלב שלי זועק. 😮
מיום ליום אני חושבת מחדש, שאין טוב ממך, שאתה כל כך מתוק אפילו יותר מדבש. 😊
אז....אהבתי אוהבת ולנצח אוהב והרגש שלי כלפיך ישאר לעולמי עד. 😍





