אני לא יודעת אם אני אוכל להתגבר על זה...ואיך אני אתגבר על זה.....
כי זאת לא סתם פרידה,זאת פרידה לתמיד!!! שלא הייתה בשליטתינו!!!
אפילו שיעבור הזמן אני אזכור אותו לתמיד!!! כי הוא היה אהבתי האמיתית!! ועדיין הוא אהבתי....
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי