אהבה כואבה אהבה קשה
הקשיבי ילדה הקשיבי בבקשה
בכל אהבה יש מכשולים
הדרכים אינן ישרות יש בהן מחסומים
אל תשכחי מה אמרו לך כולם
מאוהבת להיות זה דבר לא מושלם
יש לך תכוח לסבול?
תקשיבי ילדה יש לך תזמן לגדול
יש לך תזמן להבין תאהבה
תביני שבסופה יש גם אכזבה
ליבך הוא כה שביר
הכאב הוא כל כך אדיר
אוצמת הכאב הורסת תלב
בתוכך את מרגישה כאילו נשבר ואי אפשר עוד לחבר
נכון שהיו רגעים מופלאים
וחשבת שזה ימשך לעולמים
לא, תיזכרי שהוא יהיה כמו כולם!!
דמעות רבות ירדו בגללו וירדו המון זמן
הביני ותדעי מה עושה האהבה כי
א ה ב ה ---- א מ י ת י ת ----- ל כ א ב ----- נ ו ל ד ה
תגיבבו,
תגידו לי אך זה?!
😁
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!,
אהבתי!!!!,
איזה כישרוניתתתתתת,
תמשיכי לכתוב לנו תמיד!! 😁
איזה כישרון , יפה מאמי !!
אם זה לא היה עם השגיאה זה היה יפה........
מותק בתכלס זזה יפה.. רק השגיאה הורסת הכל וחבל... השיר כ"כ יפה...
השיררררררררר מהמם! אהבתייייייייייייי
אוהבת אותך המון המון
*+*אילניתו'שקה*+* 😨
קודם כל תודה,
דבר שני לא הבנתי איפה השגיאה?!
🙄
אוצמת הכאב הורסת תלב
*עוצמת...
בבקשה מתוקה... ישלך את זה אז תמשיכי לרשום כי הם ממש יפים... 😊
וואיי נכון מאמי..
תודה שתיקנת אותי!!!
אבל באסהה אני לא מוצאת אף משפט שיכול להכנס לשם..!!!
לא נורא פעם הבאה אני ישים לב..
תודה בכל מקרה..!!!
אלה עם כן בננים ובננות יש למיש'ו משפט שיכול להתטים לשיר שמתחיל באות א' פנויה להצעות!!!
😊
א'
אאהבת אמת תרפא כל מחלה
יפההה.. אהבתייי..
תמשיכי לכתוב!
אכזבתך ממנו תהרוס לך תלב
בתוכך תרגישי כאילו נשבר ואי אפשר עוד לחבר
זהו שיניתי בובות תודה על העזרה..
תמשיכו להגיבב..
לאב יוו
יאאאא מאמי זה ממש יפה..!
יש לך כישרון..
2אמת חזק..אה2תי..תמשיכי לרשוםם..ולא זה י2רח..
מאמי באמת שיצא לך נדיר ומדהיםם
אבל עצובב גם לדעתי אהבה לא נולדה לכאב
יש אהבות כואבות ויש אהבות יפות
תמשיכי לכתוב נשמתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח עכשיו זה יפפה מתוקהה!!!
תמשיכי לרשום...
יש לך את זהה 😉
אוהבתתתת *+*אילנתו'שקה*+* 😨