שיר 1:רוצה רק אותך
אוהבת אותך
נאמנה רק בישבילך
תמיד לידך
בשעת צרה
עוזרת לך
מפנקת אותך
ואתה לא לידה
שברת לה תלב
ולא הבנת עד כמה זה כואב
לשבור אהבה חזקה כזאת
במקום להמשיך לקוות
שהריב יסתדר
ולא לימצוא מישהיא אחרת
הרי על מה רבתם?
על שטות על
שהיא עשתה איזה טעות
אז מה ?
אנשים לא מושלמים
תן יזדמנות
ותיראה איך החיים ביניכם יהיו יפים
בקלות רבה
אם קצת אהבה
שמגיע מהלב
ברגשות חזקים
שלפעמים זה יכול להרוס לך את החיים
(המשך)
שיר2:
גדלתי איתך
בבית שלך
את השקל הראשון שלי קיבלתי ממך
תמיד איתך
חיי בישבילך
אני תמיד יעשה את הכל למענך
ונכון שליפעמים אני עושה טעות
אבל זה רק שטות
תמיד אותך בליבי
אוהב ותמיד רוצה שניהיה יחדיו
כי אהבה כזאת של אב ובן
לא משיגים כזאת
בכל מקום
זה דבר שניתן ליבנות
ולא לשבת ולחכות לאהבה כזאת
כי זה אהבה שבחלומות
כזאת היתה לי
רק של בן ודוד
אבל הוא מת לי ביגלל טימתום
של בן אדם סתום
שלא יודע לישלוט בעצמו
והוא הרס אהבה שכזאת
שלקחה 13 שנה לבנות
שיר3:
מיתקשר אלייך
את לא בבית
מתגעגע אלייך את לא יודעת כמה
העצב גובר בכל יום שעובר
רוצה שתחזרי אלי
רוצה שתיתקשרי אלי
רוצה לחבק אותך בזרועותיי
תחזרי אליי
אני יודע שעשיתי טעות
תחזרי אליי זה היה שטות
והשטות
הזאת עולה לי ביוקר
היא עלתה לי בך
אני לא מוכן לוותר עלייך
אני רוצה להיות לצדך
בבקשה תתקשרי אליי
רוצה לשמוע את קולך
שיר4:
כותב יום ולייל
להביא את ריגשותי אליך
את הארת את ליבי
מחושך מוחלט
את פתחת את ליבי
לעתיד
חדש את עשית
אותי לאיש מושלם
אז למה אותי עזבת?
יכול להיות שזה בגלל בחור
אחר
אבל אני לא יודע
מה בי
חסר
אהבתי אותך
נשמתי אותך כל מחשבותי היו
בישבילך
ואני לא יודע למה ואיך
(המשך)
שיר5:
נשמה שלי כתבתי
עלייך רק חשבתי
ואז הלכתי
לראות אותך אמרתי
ראיתי אותך
אבל אם ילד אחר
ליבי נישבר
ולא יהיה עוד אחר
ליבי נישבר ואני כבר לא אוהב
כל היום מתוסכל
על מה
שקרה
כי אין עוד חזרה
וזה נורא





