כבר דמיינתי את עצמי יושבצת ומדברת על זה עם החברה הכי טובבה שליי... יושבתת בחדר מדרגותת ומדברת איתהה עליו ועלייה..!!!
אז ככה זה התחילל אני ונתנאל היינו בתקופפה הכי טובבה שלנוו ביינו ביחדד נפגשנו הרבה... היא..(שני..) החברה הכי טובבה שלי והואא נתאלל אהוביי לנצח..!!(אגבב זו אהבהה של 4 שנים.. טפו טפו בלי עין הרע..)
פתאוםם הם כבר הידידים הכי טובבים.. אחרי חודשיים הם כבר נפגשיםם הרבה, מטיילים, צוחקים, מתחבקים.. הכלל!! אני לא אחת כזאתת שיכולה לקנא בחברה הכי טובבה שלה שמתי פסס והבנתישאהבה שלי לא תיגמר לעולם אין לי ממה לפחדד לאחר ארבעה חודשים.. כבר נמאסס דמרנוו הם עדיין הידידים הכי טוביים ובקשר הכי טוב שבעולם..!!! הבלגתי למרות שזה לא היה נראה טובב כשחברה הכי טובה שלי שתעשה לי כזה דבר דוחה.. אבל חברה טובה אבל הכי טובה כמוהה לא מוצאים כל יוםם..הם אחרי חודש עדיין הידידים הכי אבל הכי טובבים..!!!! היא כבר נפגשת איתוו כל יום שאני רוצה להפגש איתהה וללכת לשופינג אגב דבר שהיא אהבה לעשות הרבה.. היא כבר קבעה איתו ביםם זה כבר נמאס עליי בסוףף אני ונתנאלייי השלמנוו ניסיתי להיות ידידיה שלוו כדי לאהוב אותו כמו ידיד ולא כמו אהבהה באשליה שכבר בעצםם אנחנו יותר לא נחזורר אז היה כיף..אח"כ הלכתי לשתות... מזגתי לי כוס מים.. וכשחזרתי..ראיתי אותם כל כך מאושרים יחדד לא יכולתי לסבול את וזמעתי אותו מלחשש אויי אני מעדיףף שהיא תלך... כדי שאני ואת נישאר לבד..!!!ולא רציתי להיותזוו שתפריעע לאהבה שלהםם אבל עדיין את חברה הכי טובהה שלי.... קצת כבוד.. תתרחקיי...ואזז





