נשמה שלי כתבתי
עלייך רק חשבתי
ואז הלכתי
לראות אותך אמרתי
ראיתי אותך
אבל אם ילד אחר
ליבי נישבר
ולא יהיה עוד אחר
ליבי נישבר ואני כבר לא אוהב
כל היום מתוסכל
על מה
שקרה
כי אין עוד חזרה
וזה נורא
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי