צחוק?! כבר שכחתי את משמעות המילה,
מאז שעזבת יש לי רק דמעה!
נשמתי זועקת מבפנים,
מתחננת לשכוח ממך אהובי!
רוצה להוציא אותך מראשי
אך לא מצליחה לצערי!
הלוואי שהיית מבין את גודל כאבי!
😛 תגיבו 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורנייי אין אין עליך י'מוכשרת אחת..
איזה מדהים זה..
כל כך עעצוב!!!
גלוש..
גלוש_המושלמת תודהה נשמה שלי חולה עלייך בובה!
מגי_magi תודה בובהה 😛 !
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואיי מורני נשמתי יש לי רק דבר אחד להגיד לך: את מוכשרת ב=ר=מ=ו=ת!
זה כל כך יפה מאמי תמשיכי לכתוב נשמתי חולה עלייך מווואההה
נאפי בלי עין הרע חמסה חמסה חמסה עלייך ועל הכישרון שלך!,
התגובה שלי ברורה מראש,
כי אני כותבת לך את זה בלי הפסקה!!,
את כישרונית ברמות מטורפות!!!,
ושתמיד תמשיכי להיות כזאת כישרונית ומתוקה!!,
מתה עלייך אחות קטנה מדהימה שלי!! 😁
מאוד יפה
את מסקימה אם אני יקח את התיאור לשיר אחר ויתן קרדיט לך נשמה?
איזה כישרונית את מורני ,
כבר אמרתי לך את זה איזה 100 פעמים ,
אבל זה עדיין לא יוכל לתאר כמה את באמת ככה ,
ממש יפה נשמה !
וואי ממש יפה
אהבתי בטרוף....את מוכשרת ברמות..
מורנושששששששש מוכשרתת שליייייי
איזה יפהההה כמו תמידדדדד תמיד היה ותמיד יהיה כזה מושלם יפה ומדהיםםם
כמעט כמעט כמוךךךך כפרה שלייי 😁
אוהבת'ך הכי בעולםםםםםםםםם מאמי שליי
מואההההההההההההה ענקיתת
יווו איזה יפה זה ממש אהבתי כפרה תמשיכי לרשום מואהההההההה.............. 🙄
יואו זה ממש יפהההההה!!!
יש לך כישרוןןןןן...תמשיכי לכתוב את כותבת בנ---- חח (שלא יהיה קללות חח)
2ר2ית_מאוה2ת מקסימה שלי את איזו מאמי תודהה בובה לוב יוו!!
ילדונות_17 חחח מדהימה שלי תודה בוביתת חולה עלייך!!
עדן-בן-שושן תודה נשמה ואין בעיה בכיף!
LGhell מלאך שלי אתה מתה עלייך המון תודה חיים שלי מואההההההה!!
smallgirl איזו חמודה תודה נשמתי מואהה!!
בת-אלושקה בתאלו'ששש יפיופהה שליי לוב יו נשמתי תודההה!!
גילה20 איזו מתוקה תודה בוביתת שרופה עלייך!!
חל!ש חחחחחחח איזו מתוקה תודהה נשמה שלי משוגעת עלייך יפתי!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאא מורני איזה מהמם זה!!!
אין את כישרונית ברמות
תמשיכיי לכתוב י'נוכשרת אחת 😊
תודהה חיים שליי חולה עלייך בובה מואהה!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*