כותב יום ולייל
להביא את ריגשותי אליך
את הארת את ליבי
מחושך מוחלט
את פתחת את ליבי
לעתיד
חדש את עשית
אותי לאיש מושלם
אז למה אותי עזבת?
יכול להיות שזה בגלל בחור
אחר
אבל אני לא יודע
מה בי
חסר
אהבתי אותך
נשמתי אותך כל מחשבותי היו
בישבילך
ואני לא יודע למה ואיך
יכול להיות בגלל מקרה לפני שנים
אבל הסברתי לך ששמה אני היתי שיכור
ועל הפנים
למה ? למה?
תסבירי לי כבר
הלכתי כב ר לתחילת דרכי
אני לא יכול כבר
בא לי למות
חזרי אלי נשמתי





