יש לי שיר שהוא לא אהבה של בן לבת
זה אהבה של אבא ובן אבל זה עדיין אהבה
והשיר הוא אמתי :גדלתי איתך
בבית שלך
את השקל הראשון שלי קיבלתי ממך
תמיד איתך
חיי בישבילך
אני תמיד יעשה את הכל למענך
ונכון שליפעמים אני עושה טעות
אבל זה רק שטות
תמיד אותך בליבי
אוהב ותמיד רוצה שניהיה יחדיו
כי אהבה כזאת של אב ובן
לא משיגים כזאת
בכל מקום
זה דבר שניתן ליבנות
ולא לשבת ולחכות לאהבה כזאת
כי זה אהבה שבחלומות
כזאת היתה לי
רק של בן ודוד
אבל הוא מת לי ביגלל טימתום
של בן אדם סתום
שלא יודע לישלוט בעצמו
והוא הרס אהבה שכזאת
שלקחה 13 שנה לבנות
יאאאאא מאמי איזה עצובב אלוהים
יש לי דמעות בעיניים וצמרמורת בגוף
זה מדבר עלייך נשמה? אם כן
תהיה חזק ואני פה לכל דבר שאתה צריך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סורי ואין בעד מה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה יפה ועצוב זההה
תמשיך לכתוב
אתה כותב מדהים!!
יש לי שיר שהו כתב:
עניך הכחולות מזכירות לי אתה הים
שהן נפכחות הם מעלות בי נשכחות
עכשיו זה הזמן להמשיך את אהבה הזאת מכאן
לעוד עשור ולהקים פה דור
הגיע הזמן להתמסד ולהגשים את משאלת הלב
רוצה לומר לך שאותך אני אוהב
אוהב מכל הלב
התישמרי לי אמונים זה לא כמו
שכולם אומרים
שהאהבה ממשיכה
מספר שנים
האהבה חזקה יותר מאלף מילים
זה של דוד שלי זכרונו לברכה
QUOTE יש לי שיר שהו כתב:
עניך הכחולות מזכירות לי אתה הים
שהן נפכחות הם מעלות בי נשכחות
עכשיו זה הזמן להמשיך את אהבה הזאת מכאן
לעוד עשור ולהקים פה דור
הגיע הזמן להתמסד ולהגשים את משאלת הלב
רוצה לומר לך שאותך אני אוהב
אוהב מכל הלב
התישמרי לי אמונים זה לא כמו
שכולם אומרים
שהאהבה ממשיכה
מספר שנים
האהבה חזקה יותר מאלף מילים
זה של דוד שלי זכרונו לברכה
יאאאא איזה יפההה זההה 😁
תודה כתבתי שיר באשכול נוסף
אמאלההה עדן זה מהמםםםם...
גם השיר שלך וגם של דוד שלךך...
יאא זה ממש ריגש אותייי...
תמשיך לכתוב לנו...😊
שירים פשוט מדהימים!!!,
מאוד אהבתי!!
תודה נשמות אני יכתוב עוד שירים
וואייי נשמתי זה מהמם ממש מרגש ועצובי 😢
מאמי תיהיה חזק הכל עוד יעבור נשמה ועם מה אתה תמיד יכול לפנות אליי כפרע
ותמשיך לכתוב יש לך את זה 😉 חיחיחי 😁