רוצה רק אותך
אוהבת אותך
נאמנה רק בישבילך
תמיד לידך
בשעת צרה
עוזרת לך
מפנקת אותך
ואתה לא לידה
שברת לה תלב
ולא הבנת עד כמה זה כואב
לשבור אהבה חזקה כזאת
במקום להמשיך לקוות
שהריב יסתדר
ולא לימצוא מישהיא אחרת
הרי על מה רבתם?
על שטות על
שהיא עשתה איזה טעות
אז מה ?
אנשים לא מושלמים
תן יזדמנות
ותיראה איך החיים ביניכם יהיו יפים
בקלות רבה
אם קצת אהבה
שמגיע מהלב
ברגשות חזקים
שלפעמים זה יכול להרוס לך את החיים
אז מה?
אז קחי עצה
החיים לא מושלמים
קחי אביר על סוס
לבן אחר
ותגידי לבוגד
שיטוס לך מהחיים





