אין לי ראש לבנות
אמרתי
אותך אנ'לא רוצה
חשבתי
את אותי אהבת
ידעתי
ורק עליי חשבת
שמעתי
אז איך עליך
ויתרתי?
איך אותך
עזבתי?
איך שבך
פגעתי
וכמה עלייך
דרכתי
פזמון:
אין אין אין אין לי מילים
ל ל ל להגיד לך
כ כ כ כמה אני
או או אוהב אותך
לא לא לא אין לי מילים
ל ל ל להגיד לך
כ כ כ כמה אני
או או או אוהב אותך
שיר של ידיד נורא נורא טובב שלי!!! תגיבו!! שיר יאפפה??
איזה סוססס...
שיר ענקקק..
מרגש..
אומן מוכשר..
ניבב יאפפה שליי נשמה.. שירר פצצה יאללה מ'זה שיר כזה מרגשש ויש בקושי תגובותת יאללה להציףף..!!! ניב יא'סוסס איזה שיר חזקקקק
תודה אודליה..
תודה גם ילדונת_17..
תודה רבה!
ישבתי וחיפשתי
מצאתי וכתבתי
הלכתי וחשבתי
כמה אותך אהבתי
ילדה יפה שלי
כמה עלייך חשבתי
מלאכית קטנה שלי
ילדה קטנה שלי
מלאכית יפה שלי
אהבה גדולה שלי
עוד אחד..
באמת מדהים שני השירים אהבתי
שימשיך לכתוב כי יש לו כישרון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שיר פצצה ניב תמשיך עוד שירים כאלו
mdj אתה כתבת את השיר?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*