היום האחרון ללימודים סיימנו תיסודי עברנו לחטיבהה..
אני ולירון היינו החברות הכי טובות מספרות הכל אחת לשניה...
מכיתה ה' הייתי דלוקה על איזה אחד קראו לי יניב הוא היה חתיך לא נורמלי
הייתי מאוהבת בוו עד מעל הראש.. דבר ראשון הכלתי וסיפרתי את זה ללירון והיא אמרה לי לכי עליו נירא לי הוא דלוק עליך התחלתי לנסות להתקרב אליו.. וכל יום היא הייתה מיעצת לי מה לעשות.. ואיך להתחיל איתו.
היום השני לחופש הגדול קבענו כל החברה ללרדת לעיר אני לירון סיוון סהר והילה יניב דניאל אלון וטל.
קמתי בבוקר מוקדם מאוד ניכנסתי להתקלח התלבתשתי התאפרתי לבשתי גינס פצצה של לי-קופר וחולצה צמודה שחור ויצאתי ליפגוש את לירון בתחנת אוטבוס פגשנו את כולם אני ולירון באנו אמרו שלום לכלום.
בא האוטבוס קו 6 עלינו ונסענו לעיר, כל הדרך אני רק מיסתכלת על יניב.. אין הוא היה אהבת חיי
ירדנו היתסתובבנו בעיר קנינו בגדים וחזרנו לא היה משו..לא ממש נהנתי
חזרתי הביתה הדלקתי תאיסי וכתבתי בהאוי
~~~~~~~~~~~
יש מצב אל תשגעו עייפה תחת==





