אז הכל התחיל כשאני ואלי נפגשנוו קבענו להפגשש בבר של אבא לו הבר הכי דה באסט בעיר.. אין עליוו ואזז סתאםם ישבנוו בפיצה והוא גר שי דקות מהפיצה..!!
זה הוא אומר לי:"רוצה שנקפוץץ אלליי."
אני:"בכיףף למה לא?"
הוא:"יאללה זזנו מותק?
מושלמתת שלייייייי!!
תקישיב לי הכנסת אותי למתח..יאללה תגיבי ככבר..!!!
אני מתוחה סיפור יפה חבל"ז יאללה מזה פה שתי תגובות יאללה המשךךך
נווווו אודליהההה אני במתח עודד דקה אני משתינההההה יאללהההההה
מהה זהה?!?למי את מחכה.???!?
לאללי??!הוא לא יגיעע היוםם חיחיח סתםם יאללה המשךך
ודרך אגב....
יש לך 2 תגובות חיחחיחי
סיפור מעללףףף
אז ככה זה היה ברר משפילל..
ראיתי את אליי החבר שליי שלפני יומיים היה לי ת'יום הכי כיפיי בחיים איתוו עם אלייה אחת החברות הטופפות שלי!!!הם קנו שרשראות יחדד והתחבקו!! הם ראו אותיי ועשו כאילו לא נפגשווו!!אמרתי אליי מה את חושב שנולדתי אתמול?! אז לא!! לא האמנתי עלייךך אליי אלי שליי שיעשה לי כזה דברר!!! אל תדבר איתי יותר בחיים!!!ואזז אחרי כמה זמןן הוא התקשרר אודליה סליחהה דיברנוו והכלל עדיין הייתי נורא כעוסהה אז לא יכולי שלא לדבר אליו בכעס ותקיפות..
אז זה קרהה התווכחנו אולי רבע שעה בלטפון!! אח"כ הוא הציףף אותי בהודעות!!! הוא אמר לי שאלייה היא רק ידידה נורא טופפה שלו ושאני לא אחשווב שזה משהוו רציני!! אז... בכל מקרהה.. לא יכולית שלא לסלוח לוו בכל זאתת הוא הילדה המושלםם שלי ורק שלי!!אז סלחתי לוו אבל עדיין היתי מאוד כעוסה על העניין!!בקיצורר ואז סתםם היה יום שישי אחדד בחופשת פוריםם הייתה מסיבה בטרמינלל של כיתות ח' ככה אני והוא הלכנוו וזה.. היה דווקא סבבה רקדנוו ...
צמוד יכולתי להרגישש את הנשימות שלו עליי את הגוףף שלו איתי.... הרגשתי מאושרת...
אבל מה שכן אולי הייתי קצתת משוגעעתת באותו הערב כי אין סיכויי שבעולםם שמה שקרה היה קורה.. כי עשיתי דברר מבישש אני אפילוו מושפלת עד עכשיוו
מה שקרה היה נוראא..... אולי הייתי קצתת מטורפתת באותו הערבב פחות מופנמת וסוגרה אבל מה שקרה קרה וזה עדיין מביןן נוראא..
רוצות לדעת מה קרהה מה היה הדברר המביךך עשיתי לעיניי כל ילדי המועדוןן!!!! כמה תגובותת ויש המשךך!! לאב יו אוללל יאפפות שליי במיוחד את המגיבות שליי
באותו הערב לבשתיי חצאית של קרוקר בצבע שחורר ם פס לבןן וחולצה תואמתת מטי.אנ.טי סטפלס כל הבנותת השתויותת עלו על השלחנות.. ורקדוו ואניירבתיי עם אחת הבנותת הורדתי לה את החצאיתת לפני כולםם היא הייתה כל כך נבוכהה אלי צחקק ואמרר :"תרדי משם.. לפני שייקרה משו נורא.."
אמרתי:"עזוב אותך שטויות.." אבל מה הוא באמת צדקק הילדה שרבתי איתה לא ויתרה ליי היא המשיכהה עד הסוףף הורידה לי את החולצהה וראו אותו בחזייה כל המועדון!! מרוב עצביםם דחפתי את הילדה מהשולחןן היא נפלהה אלב לא קרה לה כלוםם(מזלל..) אבל בכל מקרהה אני עדיין נבוכהה מזלל שלא היו שם הרבה שמכירים אותי...!!!ככה לא יהיו הרבה פאדיחותת...אני אולי חזרנווו .. הוא ליווה אותי עד לביתת כי אני מהפחדניותת האלה שלא אוהבוותלהסתובב לבד בחושךך חח... אז הוא ליווה אותיי התנשקנוו לפרידהה ועליתי הביתה..!!!אחריי שלושה ימים הכלנו יחד לקאנטריי... היינו ביחדד כל הזמן בבריכה...!!! שיחקנוו וזהה היינו בסאונהה היה כיףףף חבל על הזמן.. בסאונה (הרטובהה) שכבנו זה לצד זו.. ודיברנו..
"על מה את חושבת?"
אני:"על כמה שאתה מושלם.. ואתה?!"
הוא:"על איזה כיףף שאנחנו ביחד.."
אני:"צודק.. באמת כיףף.." דחפתי אותו דחיפה קלה גילגלתי צחוק מצחיקק בפיי ורצתיי! וקפצנו יחדד לבריכה התנשקנוו ואז חזרנו הביתהה והבנתיי שאם משו ייקרה לנוו אם מישהו או מישהי יפריד/תפריד ביננו זה יהי הדבר הכי נורא שייקרה לי בחיים!!! אז היה לי קצתת חשש בלב ככה זה תמיד.. כשחזרתי והתקלחתיי הייתי רצת על המחשב ואז..דניאל חברה טופפה שלי התקשרהה וסיפרה לי משוו נוראא... משו שנורא חששתי ממנו עד עכשיוו ועכשיו מסתברר שזה אולי יכול לקרותת .. אוליי יפרידוו ביננו אוישש הכונפהה הזאתת היא תמיד חייבת להרוס לייי מ~ר~י~ח~ה...
רוצת לדעת מי זו הייתה מיר צתה להרוס לי ואלי המושלם שלי!??! מי הקנאיתת שרצתה להפריד?!?!
כמה תגובותת ויש המשךך!!
נוו תגיבו!!!!!!!!!!!!!!!אני רוהצה לרשום המשךך אנ'לא ממשיכהה עד שיש לפחותת תגובה אחת@!@בלי תגובותת אין המשךך אחיות שליי!!!!!!!!!!! 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אודליה זה יפהה מאוד...
רק מה זה השם הזה אלייה?חיחיחיי
תמשיכי זה יפפה מאוודד
הילדה שרצתה להפריד ביננו הייתה שלי בן ישי!!! הילדה הכי אבל הכי!!!משתרללתת שכבה שלנוו היא הייתה גםם קנאיתת בטירוףף... אני הייתי חייבת לעצור בעדההה אבל לא רציתי לצאתת נגדהה!!! לא היה לי כוח למריבותת עכשיו גם ככה יש לי הרבה על הראשש...התקשרתי לאליי קבעתי להפגש איתוו ביםם... ירדנוו לים.. סתםם טיילנו שםם דיברנוו היה כיףף ואז אמרתיי...:"טובב אני רוצה להגיד לך משו."
הוא:"מה יאפפה שלי?"
אני:" תקשיב שליי מנסה להפרידד ביננו אזז מתוק שליי כל מה שהיא תספרר לךךך אל תאמיןן לה אנ'לא רוצהה שעד שכל כך טובב לנמו מישהו יפרידד ביננו..."
הוא:"טובב מתוקה.."
אמרתיי :"טובב אני צריכה כבר לעוףף... אתה בא ללות אותי?!"
הוא:"כןןן יאללה בואיי מאמי זזנו?"
אני:"יאללה בוא"
ת'אמתת שהיה לי נורא כיףף איתו אציתי להשארר איתו עוד קצתת...זו הייתה אחת התקופותת הכי מאושרות בחיים שליי בחים לא הרגשתי כל כך מאושרתת עם חברר שלי! אז הבנתי שהאושרלא צריךך להעצר או לךהגמרר ושזו אהבת אמרת ואני רצכיה רק לתת לאהבה לפרוח...אבל אז ידעתי שמשהוו ישבש לנו ת'תוכניותת..... זה היה כל כךך מבאסס... לא ציפיתי שזה ייקרה... דווקא בתקופה הכי טופפה שלנו?!
אוףף.. 😢
רוצות לדעת מה קרה?! תגיבוו והפעם אנ'לא מתפשרתתת תגיבוו ואז תקבלוו המשךך לא ביו אולללל מגיבות שלי!!!
תגיבו!!! יודעות מה?!?! אם תגובה אפילו אחת!? אני סוגרתת ת'אשכוללל ואני אתחיל לרשוםם סיפור משעמםם על שיעורי הסטוריה1
!! תגיבו כברררררררררררררררררררררררררררררר 😠 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
אתן מדגעילות אני גמיבה לכל אחת ואחת מכןן מה כבר ביקשתי להגידד זה מראה שאתן אל אוהבוות את הסיפור שלי! לא רציךך אני סוגרתת ת'אשכולל וולתמידדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד 😠 😠 😠 😢 😢 😢
ניראה סיפור יפהה
שימי המשךך בובה
הוא אמיתי???
מוואה ענקיתתת 😛
אודליה יפיופה סורי שלא הגבתיי..!!
מתה עלייך בובה בואנה הסיפור שלך מ=ע=ל=ף..!!
יאללה נו איפה ההמשך..!!!
מחר אני רוצה לראות המשך..
ומאמי עם אני לא מגיבה זה כי אני לא רואה שעשית המשך אוקיי מתוקה?!
ואני אוהבת ברמות ת'ספיורים שלך...
למרות ש...הם די משעממים 😮
סתם סתם כפרעלייך בובהה שליי סיפור מ=>מו=>מוש=>מושל=>מושלם
ואיי אני מטורפת עלייך ותיזהרי לפתוח אשכול חדש על שיעור היסטוריה
חח יש לנו מספיק ת'בית ספר המעפןן על הראשש חיחיחיחיחיחיחיחחי
סיפור מעלףףףףףףףףף