פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

מה היא מרגישה?

✍️ פיקולו 📅 24/04/2005 00:58 👁️ 442 צפיות 💬 17 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
"היא רצתה להגיד לו את כל מה שהיא מרגישה כלפיו.
כל מה שהיא חושבת ומה היא לא.איך היא פשוט פלטה:"אני שונאת אותך גל" ואז הסתובבה רוצה רק ללכת . טעות,מה שאמרה פשוט טעות. בהתחלה הוא היה קצת המום ממה שאמרה עיניו נפערו אך הוא ניסה להסתיר את תגובתו "זה הדדי" מלמל בגיחוך קל. היא הסתובבה חזרה,וכשראתה את פניו הציניות ניסתה לשלוח לעברו מבט מזלזל עד כמה שיכלה הכעס זה הרגש היחיד שבער בה ,כרגע.
אבל מילא ,ככה גל . ציני... ליצן... מציק... מין דמות מרכז. הוא היה מציק לכל הבנות בכיתה ט'. וזה היה תענוג עילאי בשבילו. כאילו רק מחכה לרגע שבו יחזור להציק להם. אך במיוחד לה.ללילך. והיא... היא הייתה שונאת את זה. היא הכירה אותו היטב. הוא היה אחד מחבריו הרבים של אחיה, עומרי,שהיה מוכר בכל החטיבה והתיכון. כולם הכירו אותו,הבנים אהבו להעביר איתו דחקות,הבנות נידלקו עליו בהמונייהם.והיא כאחותו היחידה קיבלה את כל תשומת
הלב של כל הילדים.אף פעם לא נשארה לבד.כול חבריו היו מלווים אותה לכל מקום,אף אחד לא העז להגיד עליה מילה רעה אחת,להציק לה. חוץ מגל.
גל תמיד מצא מה להעיר,להציק,לצחוק. וכשעשה זאת, כול חבריו היו מבטים עליו במין יראה מסויימת.אוליי זה מה שגרם לו לעשות את זה. "פינקי" כך היה קורה לה כל הזמן."נו, נגמלת מהחלב ?!" אמר כשעברה בתיכון עם שתי חברותיה, הן צחקו והיא - אדומה מכעס- שלחה לו מבט זועם. "לפחות אני לא משתמשת בסמים" החזירה לו בגיחוך. "אה, את יודעת מה זה סמים?! פשש... צעד חשוב בהתבגרות שלך" לא נתן לה להשפיל אותו. לילך עצרה והתקרבה
אליו. "אני שונאת אותך גל" אמרה והוא רק הביט עלייה המום. ברגע זה היא רצתה להגיד לו כל מה שהיא מרגישה כלפיו. אך משום מה זה לא יצא. שהגיעה הביתה היא טרקה את דלת חדרה כל כך חזק שהכלב נבהל והחל לנבוח.
"מה קרה ללילך?" שאלה אמה את עומרי והגישה לו לאכול.
"אין לי מושג... מוזרה כמו תמיד" אמר, מושך בכתפיו."בטח זה שוב גל" ואכן. זה היה גל. הוא היחיד שגרם לה לכעוס ולאהוב באותו הזמן. היא שכבה על המיטה מקפלת את רגליה. הוא היחיד שהיה במחשבותי, במוחה. וזה הפחיד אותה. כי היא רצתה להגיד לו את כל מה שהיא מרגישה כלפיו, והיא פשוט לא יכלה. הצילצול בדלת הקפיץ. אך אף אחד לא ענה. מוזר. היא רצה לכיוון הדלת תוך כדי שהיא צועקת "רגע",הרבה פעמים. אך הצילצול לא הפסיק. זה היה גל. עיניה נפערו כשראתה אותו על מפתן הדלת. שתיקה מוזרה.
"שלום" אמר, רציני. פעם ראשונה. "עומרי לא בבית" אמרה לילך
אוטומטי. "להשאיר לו הוד-" " לא באתי בשביל עומרי" קטע אותה
גל. "באתי בשבילך"
"לא מספיק בביה"ס אתה מציק לי אתה בא גם לבית להציק לי?!"
אמרה כועסת.
"לא!!!-"
"ביי גל" אמרה ורצתה לסגור את הדלת, אך גל עצר בעדה. "רציתי לבקש סליחה" אמר והביט לה בעניים ,זה הפחיד אותה עוד יותר, הוא היה רציני. "כנראה שהגזמתי. אני לא שונא אותך ההפך..."
היא הביטה עליו, מנסה להבין למה הוא רומז. "אני ...את...אוהב..." אמר בגמגום. לילך עדיין הביטה כלא מבינה. "את חשובה לי מאוד." אמר במילים אחרות. "באמת?"
"כן... יותר מדי חשובה. אני לא יכול...בלעדייך... כלומר שאני לא יכול בלי להציק לך...את חמודה שאת כועסת" חזר למבטו הציני. "אני מצטער שאת שונאת אותי"
"אני לא שונאת אותך" אמרה. "באמת?"
"כן... אני לא יכולה לשנוא אותך" גל הביט עלייה לא מבין.
".. אני אוהבת אותך" אמרה והפתיע את עצמה, המילים זרמו מפיה, חיוך התעקל בפרצופה.
גל הביט עליה רגע, המום. אך היא לא הייתה צריכה לשמוע את תגובתו, העיקר שהיא הייתה מרוצה.
היא אמרה לו את כל מה שהיא מרגישה כלפיו. והפעם לא פלטה
שטויות.שגל חזרלעצו הוא הסתכל וחייך עליה נשק לה על שפתייה האדומות ויצא והלך משם היא נשארה שם מחייכת וצחקה..."
איזה יפהההה
אהבתי.... מאודד!!!!
אני אהבתי מאודדדדדדדדדדדדדדדד !!!!! 😁
קצר וקולע בלי הרבה שטויות !!! ממש ממש יפה !!!!!
תמשיכי לפרסם פה עוד סיפורים !!!

אוהבת
-שירני 😊
איזה יפהההההההההה תמשיכי לפרסם פה סיפורים יפיםםםםםם
לאה 😁
[COLOR=red] יפה...מאוד..מאוד ..מאוד..
התחלה יפה ביותר..
תמשיכי..

אורוש.. 😊
יפהה...
המשך!!

גלוש..
יפההה אהבתי
חחחחח איזה חמודות אתם יאהההההההההההה
תודה על התגובות
ואגב אין לזה המשך עם יש אני רושמת "המשכים"
תודה בכל זאת...
מור.
אהבתי ביותר מותקקק
אוהבת אותך
נטי 😊
ואיי איזה יפה..
אופפ חבל שאין המשך..
בבקשה תשדליי לעשות..
זה כל כך יפה!!!
מתה על הסיפור הזה... 😛
או לפחות על ההתחלה שלו חיחיח

גלוש- 😊
QUOTE (love-to-love @ 24/04/2005) אני אהבתי מאודדדדדדדדדדדדדדדד !!!!! 😁
קצר וקולע בלי הרבה שטויות !!! ממש ממש יפה !!!!!
תמשיכי לפרסם פה עוד סיפורים !!!
! ! !

סיפור חמוד ביותר! 😊
אהבתי מאד 😊
ואיי אהבתי בטירוף!!
חחחחחחח
סיפור יאאאפהההההההה
יפהההההההההההההההההה
תמשיכי לכתובב
אהבתי מאוד..לפמים סיפור בלי המשכים זה נחמד יותר.בלי הרבה התמרחויות ושטויות.קצר וקולע כמו שאמרו לפני בכמה תגובות..

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך