איזה סיפור יפה! חייב להיות לזה המשך!
איזה חמודותתתתתתתתתתתתתת תודה ....
לסיפור אין המשך כי זה אמור להביא מסר שיש ילדים שחיים בלי אהבה
וכדי לתקן את זה רשמתי שאוליי אנשים יפתחו את העניים שלהם
והסיפור אין לו סוף אז גם ככה לסיפור שלי ...
תודה על התגובות הם מעודדות להמשיך לרשום....
ואגב אני בת כן חחחחחח😊)