אז ככה אחרי הסיפור חשבתי להתחיל סיפור חדשש!!!!

מה אתן אורמות על הסיפור "בגידה רצחניתתתתתתתת"
אהבתן??! בבקשה תנו לי רעיונות לעוד סיפורים מעניינים!!!משעמם לי כל החופשש... רק סיפורים אני כותבתת הם כבר נגמרו לי!!!חח.. יאללה ביו'צצ' לאב יו אולל את כל המגיבותת שלייי!!! במיוחד אילניתושקהה&חנושהה אני חולה עלייכן יאפפות שליייייייייייייייייייייייייייייייייייייי