אז ככה הלכתי אלייה עם רדיו טייפפ... עשיתי את עצמי מבקשת סליחה... היא:"תגידי למה את חושבת שהסליחה שלך תעזור?! אחרי שהשגתי לי כל מה שהיה שלך?! למה לי לעזוב את זה..?"
אני:"אני יודעת שעשית הכל מתוךך קנאהה אבל בבקשה את חייבת לסלוח לי... תשארי מצדיי עם כל מה שהיה שליי רק תסלחיי לי...הבבקשה.."
היא:"מתוקה לא עשיתי שומדבר מקנאהה פשוט היה בא לי על החבר שלך.. אז הלכתי על זהה מה כבר יש לי להפסידד כמה חברותת טיפשיות!?"
היא:"אהה ואל תקחי את זה קשהה [B] להיות שקרניתת?! אני כבר מומחיתת כמה שקריםם סיפרתי לחבר שלךך לשכבה וכבר השמועות מתגלגלותת ואני המנצחתת ואזז ל-ו-ז-ר-י-ת"
אני:"תעשי מה שבא לךך את לא רוצה לסלוח זוהי כבר בעיה שלך.. תהני אם כל מה שיש לי.. זה לא יהיה שלךך לכל כך הרבה זמןן{בלחש..}"
ועזבתי את הבית שלה...
רצתי הביתה בדקתי שהכל מוקלטט והתחלי את הנקמה שלי!!! לא יכולתי לחכות למחר..!!!
הגיע מחר בוקר קבעתי ללכת עםליאל לביצפרר הוא גר דלת מולי...הוא הידיד הכי טובב שלי בעולם!!!! אני פשוט מתה עליו..!! רצתי לביצפרר וכרגיל המזכירות פתוחהה אבל ריקה מאיש עד לשעה 8 נכנסתיי לשםם תכננתי הכלל חיכית עד שכל השכבה תגיעה והופ.. לדבר איתם במקרופון השכבתי...מזלי שאף אחד מהמורים לא שמע..!!
אני:"תלמידים יקרים!! מה שויקי עשתה שלשום לאודליהההיה מעשה מביש אבל הדרך שהיא עשתה זאתתהייתה יותר מבישהה הרי לפניכםם רשמקול המוקלט ע"י אודליהה!!!
התלמדיים שמעוו כפיר רץ אליי...והתחבקנוו והרגשתי הכייי מאושרתת בעולםם ויקי כמו שאני בכיתיי כבר בכתהה אבל עדיין היו לי קצת רחמים בלב..!! עליהה.. אז באתי אלייה הושטתי לה יד.. ואמרתי:"תקשיבי אני מצטרת על כל זה.. אבל את מכירה אותי כשמכיםם חזק מדיי חוטפיםם חזקק פי שניים..אני יודעת שלא היתי צריכה לעשוותת אתזה אני מקווה שלמדת את הלקח!! אבל אני עדיין חושבת שאנחנו צריכותתלהפסיקק להיות בכסאח.. אז מה את אומרת?!"
היא:"פ'סדר אני מודהה לא הייתי הכי טופפה שיכול להיותת אבל אני קנאיתתת!!! אני מקווה עכשיו כשנהיה חברותת תוכלי ללמד אותי איך לא לקנאותת בחברות שליי ככה שאני לא אריב יותר עם אף חברהה לעולם!!
וככהתלמדוו שמי שמתעסקק איתיי חבל לו על הזמן..חחח... סתאםם!! אהבתן?!? רוצתות עוד סיפורים מסוגים כאלה?!!? רק תגיבוווו 😯 😊





