ת'אמתת היא לא הייתה החברה הכי טופפה שלי אבל בין הטופוות קוראים לה ויקי... אנחנו קצת בסאחח והכלל אבל יש קטעיםם של חברותת טופפות והכל..
בקיצור ראיתי אותתהה מחזיקה תמונה שליי בתור אחד משבעת הגמדיםם בכיתה שלייי תלתה את התמונה בכלל השכבההוזרקהה את היתר בכיתה שליי אבל רק תשדעו אני לא דפקניתת לא הלכתי ווהלשנתי עלייה אני לא מהמשתפ"ים אבל חשבתי זה הכל!? על זה אני עוד אוכל להחזירר להה אחרי שכבר עליתי על החולשות שלה... אני אנקוםם בה חיכית עדד ההפסקה עשיתי פרצוץץ כאילו ששומדבר לא מעניין אותיי חוץ מדבר אחד.!!! כפיר..!!! חבר שלי... אני פשוט חולה על הילד הזה.... אחריי שהיא השפילה אותיי זה עדיין אל הספיק לה!!!! היא הלכהה המציאה עליי שקרים!!! ועוד לחבר שלי!!! ולכל השכבהה ,בוא נגידד בגלל שהיא בלונדיניתת נמשכים אליה יותר מאשר אליי ומדברים איתה יותרר בגלל זה גם האמינו לה יותרר אז המילה שךיי נגד המילה שלה?!? מה פתאוםם אבל לא הייתה לי ברירהה זו היתתה הפעם הראשונה שהברזתי מביצפר ברחתי שם לעיניי כולםם ורק החברות הכי טופותת שליי שבאמת אבל באמתת אנ'לא יעזוב לעולםם ניסו להחזיר להה במכותת אבל כולם הקיפו אותה לי כבר לא היה אכפת מכלום!!! לא הבנתי איךך אחת החברות הטופות שליי יכלה לעשות לי כזה דברר מגעיל!!!! זה פשוט דוחה! אני נשבעתי שכם אם זה יהיה הדבר האחרוןן שאני אעשה בחיים שלי אני אחזיר לה... אבל אני רק צריכה לחשוב על זה... איך להוציא אותהה הקרניתת לעיניי כפיר ולעיניי כל השכבה... תעזרו לי למצוא משו שיפיל אותה לשפל המדרגהה ואזז היא כבר תהיה אותה שקרנית מסריחה כמו שכל החברות הישנות שלה מכירות...
תודה לכל המגיבים 😊





