זה היה עוד יום ראשון עלובב שדרךך אגבב אני לא סובלתת את ימי ראשוןן יש לי תיק כבדד ברמות..חח...
בקיצורמאני עייפהה קמהה מהמיטה מתלבשתת מתארגנתת ואימא שלי מסיעה אותי לביצפר פתאוםם אני פוגשתת את ההחברות הכי טופפות בעולם!!!
אילנה&דניאל&חן&ליטל&רחלי&סנדי
הן :"בוקר טובב יאפפה שלי..בעצם שלנו..חחח.."
:"יא... מה קורה..."
ובקיצור בלה ובלה ובלה אתם כבר מכירים ת'המשךך אני כבר מותשת מרוב שהתיקק כבד לי...אני מבקשת מגלל הילד הכי כוסון בשכבהה שיעזורר ליי{אני והוא בקשר טוב..חחח...} הוא עזרר לי.. עליתי לכיתהה הכל טופפ ויאפפה הנחתי את התיקק לקחתי ת'פלאפון שליי והלכתיי לטייל עם אילנה השווה שליי בנתיים עד הצלצול ישנו באודיטוריום{מקום כינוס של השכבה..} וריכלנו..כרגילל באתי להכנס לאחת הכיתותת בשכבהה פתאום מה אני רואה?!?! הרגשתי כל כךך מושפלתת זה היה כל כך מגעילל נשבעתי שאני אחזיר לה.. בקיצורר אני רואה מולי את החברה הכי טופפה שלי... מחזיקהה ביד...?! את ה....
רוצות המשךך תגיבו..חח....





