למה כל אשכול פה הוא על סיפור שכתבתם?
זה אמור להיות פורום כללי שכותבים כל מיני דברים,לדעתי צריך לפתוח פורום חדש של סיפורים או משהו כזה...
פורום כללי נועד לנושאים כללים שקשורים לאהבה
אנשים מפרשים את זה בתור סיפורים ושירים
אם יש לך רעיונות לנושאים חדשים תכתבי חופשי ויגיבו לך
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 22/04/2005) פורום כללי נועד לנושאים כללים שקשורים לאהבה
אנשים מפרשים את זה בתור סיפורים ושירים
אם יש לך רעיונות לנושאים חדשים תכתבי חופשי ויגיבו לך
מסכימה איתךך
מאמי כמו שאמרו לך בתגובה הראשונה 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
פורום כללי נועד לנושאים בנוגע לאהבה שלא מצאתם להם מקום בשאר הפורומים שבאתר.
בשביל נושאים "כלליים" יותר יש את פורום מה שבראש.
שירים וסיפורים הם נושאים בנוגע לאהבה שלא נמצא להם מקום בשאר הפורומים ולכן הם בכללי 😊