רוצה שהבעיות יסתדרו מעצמן,
רוצה שהכאב יתרפא כמה שיותר מהר,
שהלב החצוי לשתיים יתחבר ויהפוך לשלם,
שהראש יפסיק לחשוב אליך...
שהעיניים יפסיקו לחפש את עיניך,
שהחלומות יהיו נתולים ממך,
שהלב...
הלב יראה לי כיוון שונה...
שיגיע מישהו אחר אשר יגרום לי אליו לחשוב ואת מבטו לחפש עם העיניים,
שימלא את חלמותי,
ויתן לי...
עוד תקווה,
לאהבה אין סופית...
לאהבה שלמה,
בלי לבבות שבורים,
בלי כאב ודמעות
רק עם אושר וחיוך אינסופי על הפנים!!,
אמרו שזה טוב לחלום...
אמרו שאסור לאבד ת'תקווה...
אך למה זה כל כך קשה?!,
למה מנסה אני להמלט מהחלום?!,
להפסיק להאמין במישהו אשר גורם ללב לבכות
יווו הודיה יפתי מושלםםםם!!! אהבתי רצחחח מאמי
אני לא יכולהההה יוו כמה כישרוןןןןן
חולה עלייך בובה מואהההה
הודיה מלאכית שלי זה מדהיםם מרגש ועצובב
אהבתי בובה יש לך כישרון ענקי תמשיכי לכתוב תמיד
ויפה שלי אסור לך לאבד את התקווה תהיי חזקה
את תתגברי על הכל הזמן יעזור לך בובה
וכל דבר שאת צריכה אני פה תמיד יפתי
אוהבת אותך הכי בעולםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גילי:
ת' חיים מדהימים שלי!!,
אין עלייך!!,
מטורפת עלייך נישמתי,
מממממוווווווואאאאאההההה!!!,
שמחה שאהבת יפתי 😉
******************************
נאפי:
ת' אחות קטנה מדהימה שלי,
גמני אוהבת אותך הכי בעולם!!,
אין עלייך נישמתי,
מממממוווווווואאאאאהההההה!!!,
שמחה שאהבת בובה שלי 😉
הודיה בובה..
איזה מהמם זההה וגם עצוב....
אל תאבדי את התקוווה
ותהיי חזקה...
יש לך כישרון עצום..
תמשיכיי לכתוב לנו..
מתה לעייך מואהההה
אולה:
ת' בובה מושלמת שלי,
מממממממוווווווווואאאאאאאההההההה,
חולה עלייך נישמתי!!! 😁
אין בעד מה בובה ותתחדשי על הגליטר חח הוא מהמם בובהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*