קודם כל רציתי לרשום שאני חזרתי לפורום אחרי הרבה זמן שלא הייתי פה,באמת זה אחלה פורום,יש שיחות מענייניות,אנשים נחמדים והפורום פעיל.
אז עכשיו אני אספר לכם על היום שלי:
קבעתי עם 2 חברות ללכת לפארק אחד ואז ללכת סתם קצת לקניון.
חברה שלי חיכתה לי מתחת לבית ובאמצע הדרך נפגשנו עם החברה ה-2,היינו בפארק הצטלמנו היה נחמד.
אח"כ הלכנו לקניון הסתובבנו קצת לא ראינו ממש משהו יפה ,קנינו גלידה.
אח"כ התחשק לי לשתות רד-בול.[נראה לי שהתחלתי להתמכר למשקה הזה חחח אחרי ששתיתי איזה 2-3 כוסות בחתונה של בת דודה שלי].
הלכנו לסופר,חיפשנו שם רד-בול אך לא מצאנו.חברה שלי שאלה את הקופאית איפה יש רד-בול היא שאלה אותה בת כמה היא והיא אמרה שהיא בת 16.הקופאית אמרה לנו ללכת לדוכן כזה שנמצא בכניסה ובו תמיד מחליפים דברים מקולקלים וכאלה... הלכנו לשם שוב,שאלו בת כמה היא,היא אמרה 16.והאישה שם אמרה שרק מגיל 18 הם מוכרים את זה חחח... שטויות אין בזה כמעט אלכוהול.
ואישה אחרת שהייתה שם אומרת:"כבר בגיל כזה שותים בירה" חחח איזה סתומה.
זה היום שלי,היה יום נחמד ומבדר.ואיך היה שלכם?ולסיום סקר קטן:
האם את אוהבים רד-בול?
1.כן.
2.לא.
3.לפעמים,כשיוצא.
4.לא ניסיתי אף פעם.





