רוצה ללכת לישון ולא לקום לעולם
כי בחיים אצלי כלום לא יהיה מושלם!
מתעוררת בבוקר ואין לי כוח לקום..
כי בלעדייך אין לי כוח לכלום!
אני מאוהבת בך ואתה יודע..
אז למה בי אתה תמיד פוגע?
למה החיים שלי אותך אוהבים?
אוהבים אהבה עמוקה מבפנים?!
עכשיו הדמעות שלך זולגות
כי החלטתי לעשות זאת בדמעות!
כלום לא מעניין אותך גם לא החיים..
ובשבילי זה ממש לא מתאים!
אני הלכתי מהעולם..
כי כלום בשבילי כבר לא קיים!
יאא איזה יפהה...
זה בדיוק מה שקרה ליי...
זה בא מהלבב...איזה יפהה...
תמשיכי לכתוב לנוו מוכשרתת... 😉
חולה עליךך מאמי..!!
תודה מאמי..אבל זאת חברה שילי כתבה שמתי את זה פה כי לפי דעתי זה נורא יפה!
אוהבתותך מווואה 😊
מאמי זה שיר יפה..
אבל פעם הבאה תפרסמי משו שאת כתבת!
אני מכירה את הילדה שכתבה את זה... וגם אותך ת'אמת..
וזה לא יפה שאת מפרסמת את זה כאן..
את מוכשרת לבד בלי להעתיק שירים של אחרים...!!
אז תפנימי...
כ"נל לגבי שאר השירים שפריסמת... {לא כולם! רק את זה ועוד שתיים את לא כתבת}😕 😕
😯 מחכה שתגיבי
אני יודעת מאמי...
אני רק מפרסמת פה שירים שלפי דעתי הם יפים..!
אם זה מפריע אז אנלא יכתוב..!!
וחוץ מזה סיטי יודעת שמתי תשיר פה והיא הסכימה!!!וגם ויקי יודעת!
ומי זאת!?!?
זה מדהיםם... כל כךך מדהים פשוט מדהים חח...
כל כך מרגש!!
מואה- גלוש- 😊 😛 =]
אמאאאאאא איזה עצובבבבבבב ומושלםם
אחד השירים הכי מרגשים שקראתי
מאמי יש לך כישרון ענקי תמשיכי לכתוב תמיד
אני מקווה שזה לא מדבר עלייך
אבל אם כן תהיי חזקה ואל תתייאשי
הכל יסתדר בובה
תרימי את הראש מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*