השיר הזה הולך עם לחןן...!!
ביום בהיר אחד אני אותך פגשתי
ביום בהיר אחד אני אותך הרגשתי
ואז אני בך ישר התאהבתי,וזאת הייתה אהבה ממבט ראשון!
אתה הלכת ברחוב נאצתה בי מבט
נראת כלכך עדין שחשבתי שאתה בת
שהכרתי אותך יותר עמוק הבנתי שאתה כלכך מתוק........
פיזמון:..
בא לי להרגיש אותך כפי שבליבי
עמוק עמוק מתוך תוכי אתה בנשמתי..!
לא אמרת לי מילה
רק חשבת על כולם
האמנתי רק בך אבל אני רק בליבך..
פיזמון:..
בא לי להרגיש אותך כפי שבליבי
עמוק עמוק מתוך תוכי אתה בנשמתי..!
ליבי היה שבור,
ליבך היה קרוע,
אבל הייתה פה התאחדות
היה פה משהו ידוע....
אני אוהבת אותך=>*IN LOVE*
מושלםםם ומלא באהבה
יפה שלי תמשיכי לכתוב תמידד
אהבתי מאוד מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפייייי יוואווו איזה חמודה אתתת אני אוהבת אותךך...
תודהההה רבהההה...!!
אין עליךך בעולם מתוקהה..!!!!
מוכשרת שליייי..!!!!!
אנשים תגיבוו..!!
אין בעד מה מלאכית שלי
מתה עלייך הכי בעולם
ותודה לך בובהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוףף נו למה אתם לא מגיבים.????...
מה לא אהבתם תשיר???...😢
אז תגידווו...באמתת..נוו תגיבו פליז..😢
מדהיייייייייייייייים בובה
שיר ממש ממש ממש שממש ממש יפה!!!!!!!!!
אהבתי מאוד תחרוזים תמילים ה=כ=ל!!
את ממש מוכשרת😉
אוהבת המוווון
שלי!
תודה יפה שליייייי....מתה עליךךךךך 😊
מהמם!!!
תמשיכיי לכתוב
יש לך המון כישרון
שיר מושלם ומדהים ומה לא ,
אהבתי רצח!!,
תמשיכי לכתוב נישמתי כי יש לך את זה!!!! 😊
יאאא איזה חמדותתתת... 😊
תודה נשמות שליייי אני מתה עליכםםםם... 😊