ליד הים אני טובעת בדמעותיי אני לבד
ואם אני אצוף עוד פעם את ליבך אקח ביד
כי אתה חיי ולא ידעתי את דמי שמתחמם
השראתי, לקום בבוקר האויר שאני נושם
כי מה שקרה הייתה זו טעות
נקום נעוף נברח רחוק מהמציאות
אוו אל תלך הגשם בוכה
חכה חבק אותי, סוף סוף אני רואה.
אם יש אחד ואין אחר
אם אין עוד יום אם זה הסוף
אם אין עוד לילה למזכרת
אז טוב לי ככה על החוף
ואת ליבך אני רואה שם על גלי אהבה
אני שוחה אל תוך העומק על גאות של תקווה....
זה שיר לא הכי ובלי חרוזים אבל בישבילי הוא אומר הרבה-תנסו למצוא את הקטע "מה זה בישבילי חודש ספטמבר
😕
חודש ספטמבר
אם חודש ספטמבר ימחק,
ליבי ישוב לנשום,
אך ללא חודש ספטמבר לא יהיה לו מספיר אויר
וכך ימות בעדינות
אל תוך לילה קר...
ישכב לו בנוח על שפת הים
ויחלום על אותו רגע בחודש ספטמבר





