אממ.. אולי אנ'לא כותבת ת'אשכול במקום המתאים אבל זה דחוף ולא יודעת לאן להכניס ת'אשכול הזה..
תקשיבו מחר יש ת'מפגש של הפורום שתכננו?? כי מחר אני אהיה בת"א אז עם כן אני אבוא.. אז רציתי לדעת עם עדיין יש..
גם אני אהיה איתה חיחיחי
😁
חחח כפרע עלייך אחותי..
אז? יש או אין? עם כן אז אנחנו עם אולה באות..
נוו?? מה אין מישהו שיכול לענותתת???
שמעו בעיקרון האתר לא אחראי לזה יותר... אם אתם רוצים תיפגשו
אני בכל אופן לא יכולה לבוא כי יש לי מגן מחר...
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 19/04/2005) שמעו בעיקרון האתר לא אחראי לזה יותר... אם אתם רוצים תיפגשו
אני בכל אופן לא יכולה לבוא כי יש לי מגן מחר...
בהצלחה..
אבל זה לא היה כבר לפני כמה ימים? או שלפני כמה יפים היה רק פגישת צוות?
לדעתי אין פגישה...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לפני כמה ימים הייתה פגשית צוות
בנתיים לא נראה לי שיש פגישה... ניסינו לארגן זה לא ממש הצליח
וגם להרבה עכשיו יש השלמות וכו'
אולי בחופש הגדול או משהו...